English Version
English

هر کسی مسئول اعمال خودش است

هر کسی مسئول اعمال خودش است

بنام قدرت مطلق الله باعرض سلام و تبریک به اولین راهنما‌های کنگره جناب مهندس و خانم آنی عزیز، من به شخصه به نوبه خودم ممنون و سپاسگزار جناب مهندس و خانم آنی هستم که اگر حضور و تلاش‌های فراوان این دو عزیز نبود قطعاً کنگره‌ای وجود نداشت و درمانی هم نبود. من روزی که وارد کنگره شدم به واسطه مسافرم بر این باور بودم که فقط برای ر‌هایی و ترک مسافرم آمد‌ه‌ام و من همسفر بی‌عیب و نقصی هستم و مشکلی ندارم هر آنچه مشکل، ناراحتی و مسأله‌های گوناگون در زندگی ما است فقط به خاطر مسافرم و اعتیاد او است‌.

بعد از اتمام سه جلسه حضور در لژیون تازه واردین که جا دارد از راهنمای عزیز خانم شهره بخاطر لطف و مهربانی که در حق بنده داشتند تشکر کنم، وارد لژیون همسفری شدم پر از عشق و محبت، خانم الهه که از روز اول با تمام وجود خودشان برای من وقت گذاشتند و کمکم کردند تا مسیر درستی را در زندگی پیدا کنم و هر لحظه در لژیون تکرار می‌کردند که هر کسی خودش مسئول اعمال خودش است و لا غیر.

من اصلاً قبول نمی‌کردم و باز تکرار و تکرار تا اینکه فهمیدم من زهرا پر از مسأله و مشکل هستم و خیلی ضد ارزشی‌ها در درونم است که باید آن‌ها را بشناسم و با تمام وجودم از آن‌ها دوری کنم و خانم الهه همیشه می‌گفتند که اگر از ضد ارزشی‌ها دوری کنید و در مسیر ارزش‌ها حرکت کنید راه برای شما هموارتر می‌شود و با کنار گذاشتن هر ضد ارزشی یک پله صعود می‌کنید؛ من نیز گوش می‌کردم بعد از گذشت هفت ماه به لژیون ویلئام رفتم تا بتوانم یکی از ضد ارزشی‌های بزرگ خودم را که حدود ده سال تخریب داشتم ر‌ها کنم.

وارد لژیون ویلئام که شدم روبرو شدم با یک راهنمای پر از عشق و حال خوب، هر جلسه که در لژیون حضور پیدا می‌کردم یک دنیا انرژی می‌گرفتم و هر روز بیشتر از روز قبل به راهنما‌های عزیزم و آموزش‌هایشان‌ایمان می‌آوردم. اکنون که بیست ماه از حضور من در کنگره می‌گذرد خیلی خیلی خوشحالم که خداوند به منه زهرا اذن ورود به کنگره را داد از مسافرم سپاسگزارم که موجب ورود من به کنگره شد و از خانم الهه و خانم سهیلای عزیزم کمال تشکر را دارم و از خداوند می‌خواهم که در مسیر سبز کنگره همیشه خوش بدرخشند و نور این عشق و محبتی که به من دادند، به زندگی خودشان برگردد. در آخر از تک تک راهنما‌های پر از عشق نمایندگی‌ایمان سپاسگزارم که هر کدام به نوبه خود نقش بزرگی در حال خوب من داشتند.

نویسنده: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر الهه از لژیون (دهم)

ویرایش: همسفر فرحناز رهجوی راهنما همسفر طاهره از لژیون (هفتم)

ویراستار وارسال: همسفر حانیه رهجوی راهنما همسفر هدی از لژیون (پانزدهم)

همسفران نمایندگی ‌ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .