English Version
English

یک راهنما کمک کردن و خدمت به انسان‌های گرفتار اعتیاد را دوست دارد

یک راهنما کمک کردن و خدمت به انسان‌های گرفتار اعتیاد را دوست دارد

جلسه هفتم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰  نمایندگی نایین  با استادی ایجنت محترم نمایندگی مسافر علی، نگهبانی مسافر خسرو و دبیری مسافر حجت‌الله با دستور جلسه « هفته راهنما» سه شنبه 11اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ راًس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

هفته راهنما خدمت بنیان کنگره شصت جناب آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم و همچنین تبریک ویژه خدمت راهنمایان شعبه نایین امیدوارم فرزندان خوبی برای کنگره باشیم و قدردانی و سپاسگزاری را با حضور در این جشن از راهنماها عزیز داشته باشیم. در کنگره شصت ‌یک راهنما باید یازده مرحله را طی کند که بتواند به این جایگاه برسد و به انسان‌ها کمک کند اولین موضوع باید یک مصرف‌کننده بوده باشد و درد یک مصرف‌کننده را بداند دومین مرحله پایان موفقیت‌آمیز سفر اول سومین مرحله نوشتن سی‌دی‌ها معرفی‌شده طبق برنامه کنگره و راهنمایان عزیز چهارم باید گل رهایی را از دستان پرمهر بنیان کنگره بگیرد پنجم شرکت در آزمون داخلی جهان‌بینی و فنی کنگره 60 ششم گرفتن نمره انضباط از مرزبانان نمایندگی .

هفتم به تأیید مسئولان ورزشی برسد یعنی یک‌رشته ورزشی داشته باشد که اهمیت ورزش را در کنگره نشان می‌دهد هشتم باید از ذره‌بین دیدبان‌ها گذشته باشد دیدبان راهنمایان نهم از عهده مصاحبه و سؤالات دیدبانان به‌سلامت عبور کند دهم انجام پیمان راهنمایی و یازدهم دریافت شال نارنجی از دستان گرم بنیان کنگره شصت. یک راهنما عاشق خدمت و عاشق رهایی رهجوهایش است و با تمام وجود خواهان رهایی رهجو است و طبق پروتکل کنگره شصت عمل می‌کند و حضور درکنگره قبل از حضور رهجوبسیار اهمیت دارد. با رهجو هیچ رابطه کاری و مالی ندارد. راهنما رهجو را به‌صورت امانت از کنگره تحویل می‌گیرد و با درمان موفقیت‌آمیز برای خدمت به کنگره برمی‌گرداند و هر کاری از رهجو بخواهد خودش قبلاً انجام داده است. راهنما در کنگره شصت از دل رهجو های خدمتگزار بیرون آمده است و کسانی که به این جایگاه رسیده‌اند بذر خواستن را در وجود خود کاشته‌اند؛ این بذر در سفر اول کاشته می‌شود زیرا که خدمت کردن و کمک به انسان‌های گرفتار اعتیاد را دوست دارند، یک رهجو زمانی دین خود را ادا کرده که به جایگاه راهنمایی برسد و با عمل درست به دستورات راهنما و رعایت قوانین و حرمت‌ها بتواند الگویی برای مصرف‌کنندگان جهت ترغیب به درمان باشد.

عکس: مسافر محمد رضا مرزبان خبری

تایپ مطلب: مسافر خسرو لژیون دوّم

ویرایش، تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا راهنما تازه واردین

نمایندگی مسافران نایین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .