English Version
English

راهنما نوری در تاریکی است

راهنما نوری در تاریکی است

سلام منیژه هستم همسفر

چگونه از شما بنویسم؟ شما که واژه‌ها را آسمانی می‌کنید و مهربانی و آرامشتان سرشار از‌ ایمان و یقین است، شک ندارم تنها حضور خداوند در لحظات زندگی‌تان می‌تواند این حجم از آرامش و متانت باشد! از اعماق قلبم هفته راهنما را به شما و تمام کمک‌راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم.

راهنما‌ها نوری در تاریکی هستند که ما با دیدن آن نور، راه خود را پیدا کرده و ادامه می‌دهیم تا به روشنایی برسیم. با آموزش آن‌ها درست زندگی‌کردن را یاد‌ بگیریم تا بتوانیم مادر و همسر خوبی در زندگی باشیم. راهنما‌ها مثل فرشته‌ای در زندگی ما ظاهر شده‌اند که باحرف‌ها و راهنمایی آن‌ها یاد‌ بگیریم از گناه و ضدارزش‌ها دوری‌کنیم.

راهنمای عزیزم! من و خانواده‌ام خیلی خوشحالیم که خداوند شما را سر راه ما قرار‌ داد تا راه درست زندگی‌کردن را به ما آموزش دهید. من از خدای خود متشکرم که کنگره را در مسیر زندگی‌ ما قرار‌ داد. بنده دست‌بوس شما عزیزان هستم.

سلام مونا هستم همسفر

روزی که من وارد کنگره شدم واقعاً حال خودم خیلی بد بود و حتی حوصله حرف‌زدن و حرف گوش‌دادن نداشتم. جلسه اول که آمدم وقتی دعای کنگره خوانده شد واقعاً بند‌ دلم پاره شد و یک احساس آرامش عجیبی گرفتم. وقتی می‌خواستم راهنما را با حسم انتخاب‌ کنم هر سه جلسه‌ای که خانم معصومه خودشان را معرفی می‌کردند من با لبخندشان انرژی می‌گرفتم و دوست داشتم بغلشان کنم ولی با خودم می‌گفتم که زشت است! اما بعد فهمیدم چقدر در آغوش‌گرفتن اعضای کنگره به‌من انرژی مثبت می‌دهد.

از صمیم قلبم از راهنمای عزیزم خانم معصومه ممنونم، با راهنمایی و بیان شیرین و دلنشینی که دارند، بعد از ۱۱ سال توانستم یک فصل تلخ از زندگی‌ام را فراموش‌کنم.

خانم معصومه نازنین! لبخندتان برایم انگیزه، حال خوب و حرف‌هایتان برایم‌ امید به زندگی و آغوشتان سرشار از انرژی مثبت است. خدا را شکر می‌کنم و بی‌نهایت از جناب مهندس متشکرم.

سلام نازی هستم همسفر

ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته راهنما به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ و در رأس به جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان، این هفته را به راهنمای خوبم خانم معصومه تبریک می‌گویم که همواره زحمات زیادی برایم کشیده‌اند، به‌خصوص در سفر دوم و در شرایطی که مسافرم هنوز اوضاع خوبی نداشت کمکم کردند تا ناامید نشوم و ادامه بدهم، همین قوت‌قلب‌ها بود که مرا در مسیر حفظ کرد و بالاخره مسافرم با حال‌خوش به ر‌هایی رسید.

همین طور راهنمای سفر اولم خانم مرضیه عزیزم که واقعاً با حال خرابی پیش‌ایشان آمدم و مرا در آغوش گرفت و به من‌ امید داد و تمام راهنما‌های کنگره ۶۰، راهنمایان تازه واردین، راهنمای تازه‌واردین خودم تبریک می‌گویم و امیدوارم خیر خدمت در زندگی‌شان جاری باشد و از صمیم قلب برای افرادی که در آزمون راهنمایی ثبت نام کرده‌اند آرزوی موفقیت دارم.

سلام اشرف هستم همسفر

در ابتدا این هفته را به آقای مهندس دژاکام تبریک عرض می‌کنم که با زحمات شبانه‌روزی‌شان هزاران خانواده را به آرامش رساندند و بعد به تمام راهنمایان عزیز تبریک عرض می‌کنم علی‌الخصوص راهنمای بسیار زحمتکش، صبور و مهربان خودم خانم معصومه عزیزم تبریک عرض می‌کنم.

راهنمایان واقعاً برای ما همسفر‌ها مثل فرشته نجات هستند. من نمی‌دانم با چه زبانی باید از راهنمای مهربانم تشکر کنم و واژه‌ای پیدا نکردم که بتوانم در برابر این همه ایثار و از خود‌گذشتگی شما از آن استفاده کنم و تنها کاری که از دستم برمی‌آید این است که: اول این‌که رهجوی خوب و فرمان‌برداری باشم و بعد اینکه همیشه و همیشه دعا‌گوی شما و خانواده‌تان هستم و از خداوند می‌خواهم که در کنار عزیزانتان پایدار و با‌عزت باشید و همان‌طور که چراغ راه ما هستید، همیشه همه در‌ها به رؤیتان گشوده و راه‌ها برایتان هموار و روشن باشد.

سلام رکسانا هستم همسفر

قبل از هر سخنی هفته راهنما را به جناب مهندس بنیان‌گذار کنگره ۶۰ و تمامی راهنما‌ها تبریک عرض می‌کنم به‌خصوص راهنمای عزیز خودم که زحمت‌های زیادی برای بنده و دیگر رهجو‌های خود کشیده‌اند. حرف‌های‌ایشان بود که باعث شد از تاریکی‌ها خارج و به سوی روشنایی‌ها حرکت کنیم، راهنما‌ها نوری در تاریکی هستند که ما با دیدن آن نور راه خود را پیدا و ادامه می‌دهیم تا به روشنایی برسیم. با آموزش آن‌ها می‌‎توانیم درست زندگی کردن را یاد بگیریم و بتوانیم فرزند خوبی در زندگی باشیم.

با حرف‌ها و راهنمایی‌های او می‌تونیم از ضدارزش‌هایی که قبلاً بودیم خارج بشویم و در این زندگی که داریم راه درست را پیش بگیریم و در آخر خوشحالم که در مسیر کنگره قرار گرفتم و خانم معصومه راهنمای من شدند.

سلام فاطمه هستم همسفر

راهنما راه راست را به ما نشان می‌دهد، به ما درست برخوردکردن را می‌آموزد. بودن راهنما به ما آرامش می‌دهد، او به ما صبر و حوصله را می‌آموزد، راهنما به ما آموخت که ترس را رها کنیم و شجاعت را بگیریم. من از همه راهنماهای عزیز که راه زندگی‌کردن را به ما آموخته‌اند تشکر می‌کنم، به‌خصوص از راهنمای خودم سرکار خانم معصومه عزیز کمال تشکر را دارم.


رابط خبری: همسفر مرجان رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون پنجم)
ویراستاری و ارسال: همسفر ثریا رهجوی راهنما همسفر خندان (لژیون هفتم)
تصویرگر: همسفر مبینا رهجوی راهنما همسفر خندان (لژیون هفتم)
همسفران نمایندگی لویی پاستور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .