English Version
English

دنور یعنی بخشنده

دنور یعنی بخشنده

جلسه دوازدهم از دور چهارم جلسات لژیون سردار ویژه همسفران آقا نمایندگی آکادمی با دستور جلسه "دنور" به استادی همسفر فرهاد، نگهبانی راهنمای محترم همسفر محمدحسین و دبیری همسفر اشکان، پنج‌شنبه 1403/02/06، ساعت ۱۲:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

هفته راهنما را خدمت آقای مهندس، استاد امین عزیز و تمام راهنمایان کنگره 60 به‌ویژه راهنمای خودم آقا روزبه که خیلی دوستشان دارم تبریک می‌گویم. دستور جلسه راجع به واژه دنور است، دنور به معنی بخشنده است. هرکس که در کشور فرانسه کار خوبی انجام می‌داد، ناپلئون به او لقب دنور می‌داد. برای من خیلی جالب بود که در هر اقلیمی، هرکسی، هر کار خوبی انجام می‌دهد به نیکی از او یاد می‌کنند. به گفته آقای مهندس ما هرچه بکاریم همان را برداشت می‌کنیم و این بذرها در زمان مناسب قد علم می‌کنند.
به لطف خدا و جناب آقای مهندس کنگره به‌سرعت در مسیر درمان بیماری اعتیاد و بیماری‌هایی که خیلی سخت و لاعلاج هستند حرکت می‌کند و آن‌ها را به درمان رسانده. این علم خیلی به‌سرعت در حال پیشرفت است و عزیزان زیادی هستند که در صف خدمت مالی و معنوی کنگره شرکت می‌کنند.
حالا اینجا خود من هستم که آیا می‌خواهم در این چرخه عظیم کنگره 60 سهمی داشته باشم و این بخشش را برای خودم انجام بدهم؟ ازنظر حس درونی خودم، هر وقت خدمت مالی صورت می‌گیرد همان لحظه جوابش به خود آدم برمی‌گردد. همان حس خوب آرامشی که به آدم می‌آید، جواب آن کاری است که آدم انجام می‌دهد و خداوند سریع الحساب هست.

وقتی خدمت مالی در صور آشکار انجام می‌گیرد اثر عمیق‌تری روی صور پنهان آدم می‌گذارد. من واقعاً خودم حس کردم که وقتی در حد توان خودم این کار را انجام دادم، حس منفی نیروهای منفی از من دور شده و این همان بذر نیکو است که آقای مهندس می‌گویند.
من این را حس کردم، باید برای خودم این انجام بدهم، با نیت قلبی خودم برای آرامش خودم انجام بدهم و هیچ خواسته‌ای از خدا نداشته باشم. خیلی ممنونم که توانستم کنگره بیایم، آموزش بگیرم و رهجو باشم. از آقای مهندس عزیز به خاطر علم درست و راستین خودشان که در اختیار من رهجو قراردادند سپاسگزارم. از استاد امین عزیز استاد جهان‌بینی بابت مطالب بسیار ارزنده‌ای که در اختیار من رهجو قرار دادن ممنونم.
این را خیلی خوب درک می‌کنم که هرکسی در کنگره خدمت می‌کند هرچه که در توان خودش دارد به سیستم ارائه می‌دهد. حالا این خدمت می‌تواند خدمت مالی باشد که لژیون سردار و جایگاه‌های دنور و پهلوان هست می‌تواند جایگاه راهنمایی، مرزبانی و ایجنت باشد. همه هرچه که در توان خودشان دارند به سیستم ارائه می‌کنند. خودم آرزو دارم که بتوانم در کنگره بمانم، آموزش بگیرم و بتوانم خدمت بیشتری بکنم. از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید خیلی ممنونم مرسی.


تایپ: همسفر امیرحسین ( لژیون هفتم)
تهیه و تنظیم: سایت همسفران آقا، نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .