English Version
English

باید اول از خود بگذری تا بتوانی به دیگران کمک کنی

باید اول از خود بگذری تا بتوانی به دیگران کمک کنی

همسفر علی‌اصغر از لژیون دوم همسفران آکادمی، مقاله‌ای در خصوص دستور جلسه "هفته راهنما" ارائه نمودند که ذیلاً تقدیم حضور می‌گردد:

سلام دوستان علی‌اصغر هستم یک همسفر


من هم هفته راهنما را به جناب مهندس دژاکام، استاد امین و خانواده محترمشان و کلیه راهنمایان کنگره 60 بخصوص راهنمایان خوب خودم آقایان مهراد و مهیار رجایی تبریک می‌گویم.
سخنان خودمم را با گزیده‌ای از سخنان بنیان کنگره 60 آغاز می‌کنم که می‌فرمایند:
کسانی که می‌خواهند برای رهایی مصرف‌کنندگان مواد مخدر و رهانیدن انسان‌های در بند جهل و نادانی اقدام کنند و یا خود رها شوند لازم است؛ صبر ایوب، مهر و تفکر و گذشت رسول خدا (ص)، عدالت علی (ع) و شجاعت حسین (ع) را همیشه مدنظر قرار دهند تا موفق شوند؛ در غیر این صورت به دنبال کار دیگری بروند.
بله این سخنان پیش‌نیاز ورود به عرصه معلمی و راهنما شدن است که درعین‌حال ساده و هم سخت و طاقت‌فرسا است. ساده بودن به جهت ورود و دیدن آموزش‌های به‌حق و جند جانبه کنگره هست. طاقت‌فرسا است به این دلیل که باید اول از خود بگذری تا بتوانی به دیگران کمک کنی، آن‌وقت کلمه محبت با تمام جلوه‌های زیبای خودش در تو متبلور می‌شود. می‌توانی با استعانت از منبع لایزال محبت که همان قدرت عشق است دیگرانی که با تو هم حس هستند را به سرمنزل مقصود که همان رهایی تاریکی، جهل، اعتیاد، غرور، تکبر، منیت، ترس، ناامیدی و سایر ضد ارزش‌ها هست برسانی تا غوطه‌ور در آرامش و حال خوش باشی.
بله! جایگاه‌ راهنمایان کنگره 60 بس ارزشمند است، بالا و بعد روحانی دارد و برای کسب این جایگاه عظیم شکر، شکر، شکر

همسفر علی‌اصغر لژیون دوم همسفران آقا، نمایندگی آکادمی
تایپ: همسفر محمد (لژیون اول)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .