English Version
English

جشن هفته ی راهنما

جشن هفته ی راهنما

پنجمین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی هاتف با نگهبانی مسافرایمان و استادی راهنمای محترم مسافر محمد و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه "هفته راهنما"سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:۰۰ آغاز به کار کرد.


سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر
تشکر می‌کنم از خداوند که رب و مربی تمام عالم می باشد سپاسگزار از جناب مهندس که استاد راهنمای ما در کل کنگره ۶۰ می‌باشد، به مراتب خانواده محترم ایشان دیده‌بانان محترم تمام راهنمایان در سطح کشور و راهنمایان شعبه هاتف و به راهنمای بزرگوارم آقای ولیخانی خدا قوت و تبریک عرض می‌کنم.
زمانی که در جامعه نگاه کنی می‌بینیم که خانواده تشکیل می‌شود فرزند می‌آورند، فرزندان بزرگ می‌شوند اگر در روستا باشند به شهر می‌روند و اگر در شهر باشند به شهرهای بزرگتر، تمام فرزندان برای خود خانواده تشکیل می‌دهند و تمام این‌ها طی یک مناسبت های خاصی مثل عید نوروز یا جشن تولد دوباره در خانه پدر دوره هم جمع می‌شوند که این فرهنگ همچنان در خیلی از خانواده‌ها وجود دارد و در خیلی از خانواده‌ها وجود ندارد.


زمانی که نگاه می‌کنی می‌بینیم یک پدر زمانی که از نظر دیسیپلین قوی باشد همه تلاشش را می‌کند که فرزندان خود تشکیل خانواده بدهند همچنین به آنها می‌آموزد که در هر مراسمی به پدر و مادر خود سر بزند، در کنگره ۶۰ نیز همینطور می‌باشد تمام راهنماها آموزش گرفتند و رهجوهای خود آموزش دادند که طی هر مراسمی اگر از کنگره دور هستند به کنگره بیاید نشانه‌های آن نیز امروز مشخص می‌باشد.
این هفته، هفته ی راهنما می‌باشد و برای من خیلی سخت است که راجع به جایگاه راهنمایی صحبت کنم، راجع به جایگاهی که از معدود انسان‌هایی می‌توانند به خصوص در کنگره ۶۰ به آن برسند که در دوره‌های تکاملی خود کارهای زیادی انجام دادند و این بار به آنها اجازه داده شده که بروید و به بدترین انسان‌ها از نظر جامعه  یاری برسانید و معلم و راهنمای آنها بشوید و این افتخار در کنگره نسیب تک تک ما می‌شود.
راهنما کسی می‌باشد که هم مهر مادری دارد و هم جذبه پدری چون خود بنده راهنما می‌باشم این را درک می‌کنم که اگر راهنمایی از جذبه پدری خود استفاده کند و به رهجویی به هر دلیلی سقوط آزاد بدهد یا آن را تنبیه نماید خود آن راهنما نیز شب حالش خوب نیست و با رهجوی خود در سقوط آزاد می‌باشد.
تنها خواسته یک راهنما در کنگره ۶۰ این است که رهجویش به درمان برسد و خدمتگزار کنگره باقی بماند، جا دارد از جناب مهندس تشکر کنم که در کنگره ۶۰ چنین دستور جلسه‌ای را قرار داده است که ما بتوانیم از راهنمای خود تشکر و قدردانی بکنیم و این مهم وظیفه ی همه ی ما می باشد.

مشارکت ایجنت محترم مسافر ناصر

سلام دوستان ناصر هستم یک مسافر
من هم به نوبه خود هفته راهنما و بزرگداشت مقام معلم را خدمت جناب مهندس بنیان کنگره ۶۰، دیده‌بانان محترم،  تمام راهنمایان و راهنمایان تازه واردین کنگره ۶۰ به خصوص نمایندگی هاتف تبریک عرض می‌کنم و به آنها خدا قوت می‌گویم.
ما چهار جشن در کنگره ۶۰ داریم، بهار فصل زایش جشن راهنما را داریم،  تابستان فصل به هم ریختن شهر وجودی جشن ایجنت و مرزبان، پاییز فصل نظم و انضباط  جشن همسفر و زمستان فصل بیداری نیروهای درون جشن دیده‌بان را داریم، ما در این چهار فصل و چهار جشن حتماً باید از این عزیزان تشکر و قدردانی به عمل بیاوریم هم  زبانی، هم  قلبی و هم به عمل ،خدا را شکر که ما چنین جشن‌هایی را در کنگره ۶۰ داریم که بتوانیم از این عزیزان تشکر و قدردانی به عمل بیاوریم.


امروز در لژیون سیگار می‌گفتم که ما زمانی میتوانیم از راهنمای خود تشکر کنیم که خودمان هم رواج دهنده این راه باشیم و بتوانیم به انسان‌های دردمند خدمت کنیم، یک نفر را به درمان اعتیاد برسانیم جناب مهندس می‌فرمایند: که بدترین راهنما در کنگره ۶۰ جایگاهش نزد خداوند از بهترین انسان‌ها در کره زمین بالاتر می‌باشد و تک تک ما می‌توانیم به این جایگاه برسیم مشروط به اینکه خواسته ما قوی باشد و برای آن تلاش کنیم.
من باز هم این هفته را به تک تک عزیزان تبریک عرض می‌کنم و برای همه آنها آرزوی سلامتی دارم.

تایپ: مسافر محسن 

عکس: مسافر حامد ، مسافر سجاد

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .