English Version
English

یک راهنما تا ابد راهنماست

یک راهنما تا ابد راهنماست

جلسه هشتم از دوره پنجاه دوم کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی راهنمای محترم مسافر مجید ،نگهبانی مسافر صفر و دبیری مسافرجابر با دستور جلسه "هفته راهنما"در روز سه شنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان مجید هستم مسافر خداوند رو شاکرم که فرصت خدمت را به من داده تا بتوانم شکرگزار باشیم. این دستور جلسه هفته راهنما است، جایگاه راهنما به نظر من کمتر از جایگاه پیامبران نیست، همان‌گونه که پیامبران انسان‌ها را از تاریکی‌ها نجات می‌دادند یک راهنما نیز رهجو را از تاریکی به روشنایی هدایت می‌کند.
برای این کار از وقت وزندگی خود می‌گذرد تا این کار را به نحو احسن انجام دهد و هیچ‌گونه منتی نیز بر سر رهجو ندارد. با این خدمت خود او نیز به تعادل می‌رسد. همه این لحظاتی که شما در کنگره ۶۰ به‌عنوان راهنما خدمت می‌کنید به قدرتمند شدن و رشد خودتان کمک می‌کنید. از تک‌تک رهجوهای خودتان انرژی و آموزش دریافت می‌کنید.

هرکدام از آن‌ها برای شما یک معلم می‌باشند که متقابلاً آن‌ها از شما آموزش می‌گیرند. بخشنده‌ترین انسان‌های روی زمین راهنماها هستند، جایگاه راهنما بسیار مقدس است، تا زمانی که شال راهنمایی به گردن من راهنما است نشانگر این نیست که فردی کاملامتعادل و بی‌نقص هستم، همه راهنماها امکان اشتباه و خطادارند و در یک مسیر به آموزش کامل نرسیده باشند. پس من رهجو نباید راهنمایم را قضاوت کنم.
ولی باید این اشتباهات من راهنما نزدیک به صفر باشد چون در قبال رهجوهایم مسئولیت دارم و برای ارتقای آموزش و جهان‌بینی خودم کوشا باشم، که ثمره آن رهجوهایی باحال خوب و تعادل در زندگی شخصی خودشان است. وقتی ما به‌عنوان یک رهجو وارد کنگره می‌شویم از بدو ورود تا زمانی که مسافر هستیم در تمام لحظات راهنما داریم، شاید یک راهنما لژیونش را تحویل دهد ولی تا ابد به‌عنوان یک راهنما است.
چون یک وظیفه را به نحو احسن انجام داده و برای کسب آن جایگاه تلاش و کوشش کرده است و افرادی را به رهایی رسانده است که ثمره آن را به‌وضوح می‌توان دید. از راهنمای خودم آقا قاسم و راهنمای سفر نیکوتین آقا میثم و سرچشمه اصلی کنگره آقای مهندس دژاکام عزیز یک درخت به وجود آمده که شاخه‌های آن هرروز رشد می‌کند.
در ابتدای حضور من در کنگره تعداد افراد شعبه به بیشتر از سی نفر نمی‌رسید ولی حالا بیش از هزار و پنجاه نفر در این شعبه به رهایی رسیده‌اند که هرکدام از آن‌ها استاد زندگی خود است.
این‌ها همه مدیون سرچشمه کنگره آقای مهندس و آموزش‌های راهنماها می‌باشند. خداوند سایه راهنمایان را مستدام بدارد زیرا با حضور فعال در کنگره حس خوبی به رهجویان خود انتقال می‌دهند. در پایان این روز بزرگ و باارزش را به همه راهنمایان کنگره ۶۰ سراسر کشور علی‌الخصوص شعبه سمنان تبریک و شادباش می‌گویم. از مرزبانان عزیز بابت برگزاری این مراسم جشن تشکر می‌کنم.

 

عکاس مسافر مهدی لژیون دهم
نگارش متن مسافرمجتبی لژیون ششم
ارسال خبر مسافر محمد لژیون دهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .