English Version
English

راهنما مانند شمع

راهنما مانند شمع

همسفر مهیا:
راهنما‌یان کنگره ۶۰ با دلسوزی، تلاش و کوشش در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند، در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با ما رهجويان و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و درک شرایط به ما کمک می‌کنند و حقیقتاً این عمل بزرگ قابل ستایش است. اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استادانی گرانقدر تقدير و تشکر نمایم، هفته راهنما مبارك.

همسفر مریم:
بنام خداوند عشق
چه احساس قشنگی است وقتی ک محبت ناب را‌ نثار دیگران می‌کنیم و چه با شکوهی است زمانی ک برق شادی را در چشمان مردمان می‌بینیم. اصلا قابل توصیف نیست چقدر شور و شعف به ما دست می‌دهد وقتی دلی را شاد می‌کنیم آنگاه سبک بودن را حس می‌کنیم، راستی چرا چنین است مگر آن طرف ماجرا چیست؟ من فکر می‌کنم این ما نیستیم بلکه دست الهی ما را به سمت جلو هدایت می‌کند کافی است در مسیر باشیم، عشق می‌خواهد، دلی پاک، افکاری نیک و صدق نیست و فقط از کسانی بر می‌آید که در مسیر نور هستند و مشعلی که در دست دارند روشن کننده راه دیگران است. در این جهان پر از سیاهی و تباهی کنگره ۶۰ همچون خورشید بر تارک زمین می‌تابد و آقای مهندس که اولین راهنما بوده‌اند و در پشت سر ایشان بسیار تا بسیار راهنمایان دیگر پرچم‌داران و گسترش دهندگان نور هستند.
امیدوارم ادامه دهندگان خوبی باشیم تا همگی غرق در انوار الهی شویم هفته راهنما بر رهروان عشق مبارک باد.

همسفر شیرین:
سلام دوستان شیرین هستم یک همسفر
با عرض تبریک خدمت راهنمای عزیزم خانم آتنا جان و همه راهنمایان کنگره ۶۰ علی‌الخصوص راهنمایان دل‌سوز و فداکار شعبه ارتش. راهنما یعنی نشان دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی، نفرت به عشق؛ راهنما یعنی نمایان‌گر راه بهشت و نجات از جهنم درون. راهنما یعنی محرم اسرار، راهنما یعنی سنگ صبور، راهنما چه واژه پر معنایی است در کنگره ۶۰ که تمام خوبی ها را در بر دارد تمام عشق را تمام محبت را، ماُمن کنگره ۶۰ با فرشته ‌هایی به نام راهنما ما را مجذوب خود کرده است.
خانم آتنا جانم چگونه از شما بنویسم شما که واژه‌ها را آسمانی می‌کنید و مهربانی و آرامش‌تان سرشار از ایمان و یقین است. واژه سپاس در برابر از خود گذشتگی و ایثار شما ذره‌ای بیش نیست. تنها دارایی من برای شما دعای خیری است که به پاس تمام الطاف‌تان می‌توانم بدرقه راه‌تان کنم تا پایدار باشید تا بمانید برای من و برای هزاران هزار انسان دیگر.

همسفر مریم:
هفته راهنما را به راهنمای نازنینم خانم آتنا عزیز و تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم. راهنما مانند یک شمع می‌ماند، می‌سوزد و نور می‌دهد این‌که ‌می‌سوزد آن انرژی است که صرف رهجو می‌کند و‌ آن نوری که می‌دهد انتقال آگاهی و دانشی است که با آموزش به رهجو می‌دهد‌؛‌ راهنما با آن نور رهجو را هدایت می‌کند که به رهایی برسد. ما به پاس قدر دانی باید شاگرد خوبی برای راهنما و کنگره ۶۰ باشیم و فرمان‌بردار دستورات‌شان باشیم و همزمان فرامین را تا جایی که از دست‌مان بر می‌آید با تمام توان انجام دهیم و در صراط مستقیم باشیم تا به رهایی و فرماندهی خویش برسیم.

نگارش و تایپ: همسفران لژیون یازدهم
ویرایش: همسفر الهه (خدمتگزار سایت از لژیون یازدهم)
ارسال: همسفر فاطمه (خدمتگزار سایت)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .