English Version
English

خیلی دریافت‌ها جذاب‌تر و شیرین‌تر از پول در دنیا است

خیلی دریافت‌ها جذاب‌تر و شیرین‌تر از پول در دنیا است

هفتمین جلسه از دوره چهل و نهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه چالوس با استادی مسافر پیمان، نگهبانی  مسافر مجتبی و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه " هفته راهنما " یکشنبه نهم اردیبهشت  ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.


خلاصه سخنان استاد:


سلام دوستان پیمان هستم یک مسافر قبل از هر چیزی هفته راهنما را خدمت تمام اعضا و راهنمایان کنگره تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند به این عزیزان قوت بدهد.
راهنمایی در کنگره60 جایگاهی به ظاهر سخت ولی شیرین است از دید افراد بیرون کنگره60 کاری است عجیب و نامعقول که فردی بیاید هفته‌ای  4جلسه چند ساعت وقتش را بگزارد و اگر هم دیر بیاید برایش تأخیر ثبت کنند و خیلی‌ها به من میگویند که این چه‌کاری است که تو می‌کنی حتی حقوق هم نمی‌گیری، خب آن‌ها فکر می‌کنند همه دریافت‌ها مالی و مادی است و حسابگرانه به موضوع می‌نگرند.
راهنمایان در کنگره60 علاوه بر اینکه نباید تأخیر کنند، باید هفته‌ای یک سی دی هم بنویسند تا بتوانند آموزش بگیرند و آموزش بدهند.
خیلی دریافت‌ها جذاب‌تر و شیرین‌تر از پول در دنیا است، خب من درنهایت پول را می‌خواهم که به‌وسیله آن به حال خوش برسم و این جایگاه راهنمایی حال خوش را نصیب من می‌کند بدون اینکه پولی در میان باشد، حال خوشی که هیچ‌وقت با پول نمی‌توانم خریداری‌اش کنم.


همه ما اعضا کنگره 60 وظیفه‌داریم در هفته راهنما در روز جشن، از راهنمای خودمان تشکر کنیم و در کنگره 60 تشکر را با پاکت انجام می‌دهیم.
در پاکت من پول و دل نوشته می‌گزارم، مبلغ پول مهم نیست چون راهنمایان چشم‌داشتی به پول من ندارند ولی من باید بدانم که سهم خودم را چگونه پرداخت کنم و برای قسمت دل نوشته که خیلی قسمت مهمی است باید به اهمیت دل نوشته توجه کنم و برایش وقت بگزارم چرا که من خودم دل نوشته‌های که از رهجوهایم گرفته‌ام را آلبوم کرده‌ام و از اهمیت بالایی برایم برخوردار است.
در ادامه از تمام عزیزان می‌خواهم که به اهمیت آزمون راهنمایی و راهنما شدن توجه کنند چراکه دین است بر اعضا که اول آموزش بگیرند سپس خدمت کنند و انتقال دهند آموخته‌هایشان را چون شخص من در جایگاه راهنما شدنم خیلی آموزش گرفتم.

تایپ: مسافر سینا
عکس: مسافر حامد
تنظیم و ارسال:مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .