English Version
English

گروه خانواده- وجود راهنما پر از عشق و محبت است

گروه خانواده- وجود راهنما پر از عشق و محبت است

سلام معصومه هستم یک همسفر

 

هفتهٔ راهنما را به معلم بزرگ‌مان جناب آقای مهندس دژاکام و تمام راهنمایان خصوصاً راهنمای عزیزم خانم فاطمه تبریک عرض می‌کنم.

راهنما، نشان دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی و آرامش است. وجود راهنما پر از عشق و محبت است. این که ما چقدر این جایگاه را محترم و قدر بدانیم بستگی به دانایی، آگاهی و برداشت ما دارد. حتماً باید شاکر خداوند در مورد راهنما و تمام انسان‌هایی که برای حال خوش و سلامت جسم، روح و روان ما زحمت می‌کشند، باشیم؛ چون خداوند می‌فرماید:«لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق»(کسی که از بنده من
تشکر نکند، از من خدا، تشکر نکرده است.)

خداوند و هیچ انسانی از ناسپاسی خوشش نمی‌آید این شکرگزاری‌ می‌تواند، زبانی، قلبی، و یا رفتاری و عملی باشد. صمیمانه ازجناب آقای مهندس و خانواده محترم ایشان و تمامی کسانی که برای حال خوش ما
ایثار و از خود گذشتگی و تلاش می‌کنند، خصوصاً راهنمای مسافرم آقا حسین و راهنمای خودم خانم فاطمه عزیزم، تشکر و قدردانی می‌کنم و برای این عزیزان آرزوی عاقبت بخیری و سلامتی و موفقیت را از خداوند خواهانم.

 

سلام دوستان مونا هستم یک همسفر

 

با عرض تبریک به بنیان این مکان و تمامی راهنمایان عزیز که برای بهبودی و آرامش ما در زندگی تلاش می‌کنند؛ بدون هیچ چشم داشتی و وقت خود را صرف ما می‌نمایند و زندگی ما را شیرین کردند. از نظر من کسی نمی‌توانست مانند آنها ما را از بند مشکلات و گرفتاری زندگی آزاد و رها سازد و هر چی فکر می‌کنم نمی‌توانم در وصف آنها جمله‌ای بیان کنم، فقط  به پاس لطف‌شان می‌توانم دعای خیر  بدرقه راه‌شان کنم و یک تشکر ویژه از راهنمای عزیز خودم دارم و این روز را به ایشان تبریک می‌گویم که مسیر زندگی من را تغییر داد و از خداوند متشکرم که لطفش را به من ارزانی بخشید تا پا به چنین مکان مقدسی بگذارم، تا با ایشان آشنا شوم تا بتوانم با راهنمایی ایشان به این زندگی دلنشین و آرام دست پیدا کنم.

 

سلام دوستان فاطمه هستم یک  همسفر

 

ابتدا هفته راهنما را به تمام راهنمایان عزیز و راهنمای خودم تبریک می‌گویم.
راهنما یعنی کسی که جان نثاری می‌کند برای اینکه من و امثال من در زندگی به آرامش برسیم و از زندگی لذت ببریم. کسی که از تمام وجود و زندگیش برایم زمان گذاشت و به من آموزش داد که چگونه در پیچ و خم‌های پر دغدغه زندگي لذت ببریم و ایشان همیشه با آغوش پر از عشق به رهجو‌یانش درس زندگی می‌دهد، درسی که توأم با شادی و نشاط است و مانند نور در وجود تک تک ما می‌درخشد.

راهنما آموزش دیده تا بتواند به انسان‌ها ی دربند خدمت کند. اگر فردی را احیا کند گویی تمام ساکنین زمین را احیا کرده است.
و بر همه ما رهجویان واجب و ضروری است که به بهترین شکل ممکن از راهنمای خود سپاس‌گذاری و قدردانی کنیم.

رابط خبری: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فاطمه(لژیون دوم)
ویراستار و ارسال:  همسفر ناهید، مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .