English Version
English

اگر یک مربی نباشد ،اجازه‌ی ماصادر نمی‌شود ، که از تاریکی خارج بشویم .

اگر یک مربی نباشد ،اجازه‌ی ماصادر نمی‌شود ، که از تاریکی خارج بشویم .

ششمین جلسه از دوره پانزدهم سری کارگاه های آموزش عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران وهمسفران در شعبه دکتر احمد با استادی ایجنت محترم نمایندگی پروین اعتصامی مسافرمهدی و نگهبانی مسافر حیدر  و دبیری مسافر مجید با دستور جلسه : "هفته راهنما "شنبه ۸ اردیبهشت رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

هفته راهنما رو به همه تبریک می‌گویم . و به شورای دیده بانی ، به راهنما‌های شعبه دکتر احمد . و هفته بسیار زیبایی هست . ما ۴ تا هفته جشن داریم . هفته دیده‌بان ، هفته مرزبان و ایجنت ، هفته همسفر ، و هفته راهنما . اینها باید توی سال تکرار بشود . چون خصوصیتی که انسانها دارند ، دچار فراموش کاری می‌شوند . واین جشن ها به خاطر این هست که بدانیم انسانهایی آمده اند ، و به ما کمک کرده اند . وقتی ما سیر تکاملی انسانها رو نگاه می‌کنیم .

موقعی که دچار یک سری مشکلات می‌شوند و وارد تاریکی ها می‌شوند . و بعد از آن خارج می‌شوند . رد پای یک رب و مربی هست . و اگر یک مربی نباشد اجازه ما صادر نمی‌شود . که از تاریکی خارج بشویم . سی دی معلم استاد امین و گوش می‌کردم می فرمود : انسان موقعه‌ای که نقض فرمان می‌کند. شروع تاریکی هاست  . اگر فرمانی صادر نشود ، مدتش مشخص نیست. و توی تاریکی می‌ماند. ما چه زمانی از تاریکی خارج می‌شویم ، زمانی که فرمانبرداری رو از یکی یاد بگیریم . که خودش تاریکی رو تجربه کرده.

دقیقا راهنماهای کنگره۶۰ که توی نوشتار ها هم می‌خوانیم ، کمک فرد رها شده از دام اعتیاد به انسان مصرف کننده می‌باشد . و راهنما‌های کنگره ۶۰ خودشون مصرف کننده‌ی مواد مخدر بودند . از این در به عنوان مصرف کننده وارد شده‌اند . متد Dst رو به بهترین شکل انجام داده‌اند . و وارد سفر دوم شده‌اند . و آن هفت خوان رستم را رد کرده‌اند . و از سخت ترین آلیاژها عبور می کنند . و از خودشان و یکسری خواسته‌های خود می‌گذرند . و توی درجه  فرماندهی قرار گرفته‌ اند .

و دلیلش اینه که راهنما آمده یکسری تاریکی‌ها راکنار زده و یکسری قدرت پشتش قرار می‌گیرد . و دست یک انسان را که توی تاریکی هست بیرون بکشد . و این هفته هفته‌ی ارزشمندی هست . و مسیر زندگیمان توی فراز و نشیبی هست .

و من به این موضوع فکر می‌کنم ، که اگر مهندس آن  زمان  رها می‌کرد و می‌رفت دنبال زندگیش ، معلوم نبود چه اتفاقی برای ما می‌افتاد .و ما همیشه باید قدرشناس آدم هایی باشیم که به ما کمک کردند . ما زمانی می‌توانیم قدر دانی از خداوند را یاد بگیریم که قدر شناسی را از مخلوق او یاد بگیریم .

تایپ : مسافر مجید

عکاس :مسافر داوود

تنظیم : مسافر محسن مرزبان خبری 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .