English Version
English

خوشحالی راهنما موقعه ای است که یک رهجو سفر اولی به درمان و رهایی برسد.

خوشحالی راهنما موقعه ای است که یک رهجو سفر اولی به درمان و رهایی برسد.

امروز هفتمین جلسه از دوره چهلم و دوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ ویژه مسافران نمایندگی ابوریحان با استادی راهنمای محترم مسافر اصغر، نگهبانی مسافر ابوالفضل و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه " هفته ی راهنما " در روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 راس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود. 

خلاصه سخنان استاد:

خداروشکر می کنم که امروز درجمع شما عزیزان هستم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم.

ما در سال چهار جشن در کنگره داریم جشن دیدبان، جشن راهنما، جشن همسفر و جشن مرزبانان و ایجنت. این هفته، جشن هفته راهنما را در پیش داریم قبل از هر چیزی می خواهم این هفته را به تمام راهنمایان کنگره 60 و راهنماهای خودم و راهنمایان نمایندگی ابوریحان که همکارهای عزیز و گران قدر بنده هستند تبریک بگویم.

اگر بخواهیم که بدانیم راهنما کیست و چگونه به این جایگاه دست پیدا کرده است؟ شخصی وارد کنگره می شود 10ماه سفر می کند، به رهایی می رسد، جایگاه های خدمتی مختلف را طی می کند مانند؛ دبیری، اوتی، نگهبانی و غیره. قبل از آزمون راهنمایی باید آمادگی کامل را کسب کند که این نیاز به مطلعات زیادی دارد، کتاب ها، جزوات، سی دی ها و معادل سازی ها، اینکه بداند قرص ها چقدر تخریب دارند و هر مواد مخدر در کجای بدن و چقدر آسیب به سیستم ایکس وارد می کند.

در آزمون راهنمایان از هر 10نفری که شرکت می کنند، 1 یا 2 نفر نمره قبولی را کسب می کند. اگر کمی تفکر کنیم متوجه این می شویم که یک راهنما چقدر وقت و انرژی صرف کرده تا به این جایگاه دست پیدا کند، راهنما به معنی مربی یا بلد راه است که یک مسیر را طی کرده به مقصد رسیده است، مسیر را به خوبی می شناسد، اگر در طول درمان رهجوی راهنما حرفی یا راهنمایی می کند دلسوزانه است تا رهجو به سلامت به مقصد برسد.

خوشحالی راهنما موقعه ای است که یک رهجو سفر اولی به درمان و رهایی برسد و خدمتگذار شود. این هفته، هفته شکر گذاری است، شکر گذاری از خداوند که به واسطه ورود به کنگره، مسیر را برای ما مشخص کرد تا امروز به درمان و آرامش دست پیدا کنیم، کنگره برای من مانند کشتی حضرت نوح است که من را از غرق شدن در تاریکی ها نجات داد.

افتخار می کنم که مدتی نگهبان لژیون سردار بوده ام و از خیر برکت لژیون سردار خیلی نتایج خوبی در زندگی ام به چشم دیده و لمس کرده ام، لژیون سردار به من بخشیدن را آموخت تا خیر و برکت و حال خوب را تجربه کنم و این را مدیون لژیون سردار هستم که بهترین اتفاق زنذگی و همچنین بهترین تجارت من بوده است، که لذت برده ام و برگشتش را در زندگی خود حس می کنم.

مرزبان کشیک: مسافر محسن

تنظیم: مسافر سبحان

عکاس: مسافر محمدرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .