English Version
English

نسبت به تعهدات خود بی تفاوت نباشیم

نسبت به تعهدات خود بی تفاوت نباشیم

جلسه دوازدهم از دوره اول سری کارگاه‌های آموزشی لژیون سردار کنگره ۶۰، نمایندگی الوند در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰3 با دستور جلسه  " قول و قرار و وفای به عهد " با استادی راهنما مسافر مهدی، نگهبانی مسافر حسین، دبیری مسافر محمدمهدی و خزانه‌داری مسافر حسین ساعت ۱۵:۰۰ آغاز بکار کرد.

سخنان استاد:

از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که بنده را لایق دانستند و اجازه دادند تا اولین مشارکت را داشته باشم. دستور جلسه امروز قول و قرار و وفای به عهد
قبل از اینکه در مورد دستور جلسه صبحت کنم لازم دانستم مطلبی را بیان کنم و آن، مکان و حریم کنگره است که همه واقف هستیم که چقدر امن و مقدس است چراکه اتفاقات خاصی در این مکان رخ می‌دهد که در هیچ جایی از جهان نمی‌توان مشاهده نمود. همه ماقبل از آشنایی و ورود به کنگره حاضر بودیم هر کاری بکنیم که یک روز مواد و سیگار مصرف نکنیم یا اعتبار و جایگاه اجتماعی ما دوباره بازگردد! که به‌واسطه مصرف مواد مخدر امکان‌پذیر نبود و برای این امر مهم از هیچ کاری دریغ نکرده بودیم ولی همچنان به نتیجه‌ای هم نمی‌رسیدیم و اما با ورود به کنگره به‌صورت رایگان که یک مسئله عشقی و عاشقانه است توانستیم به نتیجه‌ای بسیار مطلوب دست پیدا کنیم پس نباید موضوعی را که برای ما محقق شده ارزان و بی‌ارزش تلقی نمود. وفای به عهده‌ یکی از ضروریات زندگی روزمره ما به شمار می‌رود که اگر به‌درستی انجام نپذیرد قطعاً ارزش و جایگاه شما نزول خواهد کرد.

ما در کنگره باقدرت مطلق قول و قرار گذاشته‌ایم و برگزاری جلسات لژیون سردار همان اجرای قول قرار ما می‌باشد و تعهدی که باید نسبت به اجرای آن، مصمم باشیم اگر بی‌تفاوت به تعهدات و قول و قراری باشیم که باخدای خودداریم قطعاً آسیب جدی خواهیم دید چراکه با گرفتن خدمات و رسیدن به رهایی و حال خوش، لازم است هزینه‌های خود را پرداخت کنیم! با تمام این وجود هیچ اجباری نیست ولی زمانی که به اختیار خود وارد لژیون سردار شدم نباید در اجرای قول و قرار و وفای به عهد کوتاهی کنم. لژیون سردار دروازه‌ای است برای ورود به بازی زندگی که پایان خوش آن با کمک کردن و دستگیری از نیازمندان کاملاً واضح و آشکار است. شخصی که نسبت به تعهدات و وفای به عهد، تلاش می‌کند و به‌سختی و گرفتاری دچار می‌شود قطعاً با سربلندی از آزمایش‌های الهی بیرون آمده و لطف خداوند شامل حال او خواهد شد. ما برای اینکه بتوانیم به قول و قرار خود پایبند باشیم باید سعی و تلاش کنیم تا بتوانیم یک‌راهی درست در جهت پیشرفت و سعادتمندی پیدا کنیم که این امر با آموزش‌های متون کنگره امکان‌پذیر است که اگر درست از آموزش‌ها بهره‌برداری کنیم به آرامش، آسایش و تعادل در زندگی خواهیم رسید.

اگر حساب بانکی من پر از پول باشد ولی در زندگی آرامش نداشته باشم و یا اینکه گرفتار بیماری‌ باشیم، زندگی چه ارزشی خواهد داشت؟ در مسیری که ما قدم نهاده‌ایم و معامله‌ای که باقدرت مطلق کرده‌ایم یک فرصت بسیار بزرگ تلقی می‌شود چراکه ما را هم وارد بازی کرده و ثابت‌قدم بودن در لژیون سردار باعث بیمه شدن خود و افراد خانواده ما می‌شود. ولی اگر مسائل و مشکلات بتوانند سد راه ما باشند قطعاً بازنده ما خواهیم بود یکی از مسائل مهمی که باید بدانیم انتخاب راه درست زندگی کردن است که هرگاه با ایجاد مشکلات زیاد از سوی نیروهای منفی مواجه شدید بدانید که سعی در منحرف کردن شما از مسیری است که به‌درستی انتخاب کرده‌اید. امیدوارم در این آزمون و آزمایشی که قرارگرفته‌ایم سربلند باشیم‌ و در جایگاه‌های بالاتری قرار بگیریم.

 

تایپ: مسافر ابراهیم
تنظیم: مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .