English Version
English

نوشتار مسافر مصطفی رهجوی راهنمای محترم مسافر حمیدرضا در خصوص:" هفته‌ی راهنما"

نوشتار مسافر مصطفی رهجوی راهنمای محترم مسافر حمیدرضا در خصوص:

به نام یگانه قدرت مطلق، راه‌گشای جهان هستی.
سلام دوستان مصطفی هستم یک مسافر.
چندی پیش در گوشه‌ایی از خلوت سرد و تاریک خود نشسته بودم و دفتر زندگی‌ام را ورق می‌زدم که رسیدم به صفحاتی سیاه و خط خورده که سال‌های بر باد رفته عمر گران بود. با خودم به چراها و چگونه سیاه شدن ورق‌های زندگانی فکر می‌کردم و با خود می‌گفتم؛ خدایا می‌شود من هم مثل بقیه انسان‌ها یکبار دیگر زندگی شاد و بی دغدغه‌ای داشته باشم یا تا ابد قرار است روز به روز در تاریکی‌های بیشتری غرق بشوم و الباقی عمر با ارزش خودم را هم به تباهی و بطالت بگذرانم؟ می‌گفتم خدایا قرار است تا کجا تاوان اشتباه و ندانم کاری دوران نوجوانی را پس بدهم؟ در آخر هم با این‌که بنده خوبی برایش نبودم، خواستم تا یکبار دیگر مرا در زیر سایه رحمت خودش قرار بدهد و راهی جلوی پایم بگذارد تا بتوانم به زندگی برگردم، نه این که فقط زنده باشم! تا بلاخره چراغ راهی روشن شد و در انتهای آن، نور امیدی به نام کنگره ۶۰ شروع به تابیدن کرد. خداوندا سپاسگزارم بابت راهی که در مقابلم گذاشتی چون تمام جانم را امید فرا گرفت.
مردی که از درون نور دستم را گرفت مانند آموزگاری عاشق، الفبای زندگی را به من سرمشق داد و با صدایی پر مهر در گوشم زمزمه کرد، عشق را، گذشت را، صبر و مهربانی را، چگونه زیستن را و ... سخنانش آن‌چنان دل‌نشین هستند که تمام ناخوشی‌هایم از یادم می‌رود. خورشید نگاهش چنان گرمایی به وجود یخ‌‌زده‌ام تاباند، که جان تازه‌ای به من بخشید.
حتی نگاهش با من حرف زد، مرا وادار به تغییر کرد، ناامیدی و سکون را تبدیل به دنیایی از امید و حرکت نمود. پس تا آخر عمر قدردان این معلم با محبت هستم.
در نهایت: سپاسگزارم از راهنمای بزرگ و خردمند کنگره ۶۰ جناب مهندس دژاکام و خانواده محترم و پر مهرشان که این چنین بستر امن و آرامی برایمان فراهم کردند.
تشکر می‌کنم از استاد عزیزِ راهنمایم، آقای هادی مرادی که چنین نو گلی به نام آقا حمید‌رضا را به باغچه سر سبز کنگره ۶۰ هدیه کرد تا من امروز در کنارش شکوفا بشوم و به زندگی که می‌خواستم برگردم. ممنونم از تمامی دوستانی که با عشق و محبت، در این راه قدم نهاده‌اند تا من و امثال من راهی برای بازگشت به زندگی داشته باشیم.
هفته راهنما را به تمامی راهنمایان با محبت کنگره ۶۰، علی‌الخصوص جناب مهندس دژاکام و راهنمای با عشق خودم، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نویسنده: مسافر مصطفی از لژیون دهم نمایندگی رضوی   
ویرایش: مسافر حسین
ارسال: مسافر مرتضی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .