English Version
English

لازمه معلم بودن عشق است و آموزش هنر اوست

لازمه معلم بودن عشق است و آموزش هنر اوست

به نام قدرت مطلق الله

دلنوشته ایجنت محترم مسافر رحمان راهنمای لژیون یکم نمایندگی قوچان

سلام دوستان رحمان هستم یک مسافر

از شهید رجایی نقل، که می فرمایند: معلمی شغل نیست، معلمی عشق است، هنر است، اگر معلمی را بعنوان شغل انتخابش کرده اید رهایش کنید و اگر عشق تواست مبارکت باد.
من طی 32سال معلمی، انسان های زیادی را دیده ام که معلمی فقط شغلشان بود، معلمانی که دیگر الگوی دانش آموزان نبوده اند و دیدم که معلم جایگاه اجتماعی خودش را از دست داده بود ولی در این 10-12 سال اخیر چه بسیار آدم هایی دیدم که معلمی عشقشان است و آموزش هنرشان است و معلمانی که اندیشیدن را آموزش می دهند نه اندیشه ها را.
در این 32 سال هفته معلم را زیاد تجربه کرده ام اما تقدیر درخور و در شان و منزلت معلم را نه!!! اما در کنگره به مدد تفکر جناب مهندس دژاکام معلمی، عشق است و عاشقی، معلمی جایگاهش احیا شده است و معلم، نقش الگویی خودش را پیدا کرده است.
رسیدن به جایگاه معلمی هدف شده است در حال حاضر هر ساله هزاران نفر می خواهند راهنما شوند، بسوزند و چراغ راهی شوند برای افرادی که راه خود را گم کرده اند. خداوند را بابت این همه تغییر و تبدیل شاکر هستم، از بنیان گذار این حرکت عظیم متشکرم، این هفته را به تمام شما که معلمی برایتان شغل نیست بلکه هنر است، به شما عاشقانی که الگو هستید تبریک عرض می کنم، الهی زنده و پاینده باشید. ارادتمند شما رحمان...

با تشکر از ایجنت محترم آقای نجار

ارسال خبر: واحد سایت نمایندگی قوچان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .