English Version
English

کسی در کنگره 60 وجود ندارد که راهنما نداشته باشد

کسی در کنگره 60 وجود ندارد که راهنما نداشته باشد

جلسه اول از دوره چهل و یکم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی گیلان با استادی راهنما مسافر محمد، نگهبانی مسافر خیام و دبیری مسافر میثم با دستور جلسه «هفته راهنما» روز یکشنبه مورخ نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز‌‌ به ‌کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر. از نگهبان و دبیر دوره جدید از اینکه مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمودند سپاسگزارم. دستور جلسه امروز هفته راهنما میباشد. ما در کنگره 60 چند جشن خاص و مهم داریم، یکی از این جشن‌ها، جشن هفته راهنما میباشد که برای اعضای کنگره 60 هفته‌ای بسیار مهم است و ما این هفته را به خوبی جشن می‌گیریم. بنده قبل از اینکه صحبت هایم را آغاز کنم، این هفته زیبا را در راس به آقای مهندس دژاکام که اولین استاد راهنمای کنگره و بنیان کنگره 60 می‌باشند تبریک می‌گویم.

همچنین به دیدبانان و راهنمایان و کل اعضای کنگره 60 تبریک عرض نموده و نیز به تمامی راهنمایان نماینگی گیلان و به راهنمایان خود تبریک می‌گویم و امیدوارم سلامت و پیروز باشند و از زندگی خوبی برخوردار باشند. راهنما کسی است که مثل تمامی افراد وارد کنگره 60 شده و سه جلسه تازه واردین را سپری نموده، مثل تمامی اعضا کسی را انتخاب کرده تا در کنار آن بتواند با فرمان‌برداری سفر اول خود را باکیفیت به اتمام برساند، وارد سفر دوم شود.

مطالب کتاب‌های کنگره 60 را با دقت مطالعه نموده، با بالاترین کیفیت و راندمان آزمون کتبی را با موفقیت پشت سر گذاشته، آزمون شفاهی کنگره 60 را با حضور دیده بانان مربوطه به اتمام رسانده، با تائید مرزبانان شعبه و راهنمای خود و درنهایت با بررسی کامل تمامی این موارد نگهبان کنگره 60 او را تائید می‌کند و می‌تواند در کنگره 60 راهنما باشد. پس راهنما کسی بوده است که اعتیاد داشته و با تمامی مسائلی که یک مصرف‌کننده مواد مخدر در طول سفر با آن مواجه می‌شود، آشنایی کامل دارد.

نکته قابل‌توجه این است که خود راهنما با روش DST به درمان رسیده و با علم کامل در این موضوع و با دانستن تمامی مشکلات یک فرد مصرف‌کننده و با درایت کامل قدرت، آن فرد را از گرفتاری و منجلاب نجات می‌دهد. به همین دلیل است که می‌گویند باید در برابر راهنما کاملاً فرمان‌بردار بود و به‌اصطلاح سرخود را با سر راهنما تعویض کرد تا بتوانیم به هدف خود برسیم. تصور کنید اگر راهنماها وجود نداشتند و ما فقط طبق پروتکل با روش DST دارو مصرف می‌کردیم، نمی‌توانستیم به‌درستی به درمان برسیم.

پس نتیجه می‌گیریم که چقدر نقش راهنما در درمان ما مؤثر است. راهنما کسی است که به ما کمک می‌کند تا راه رفتن را یاد بگیریم، مبارزه با مشکلات را یاد بگیریم و خود را بشناسیم. ما را با مسائل و قوانین کنگره 60 و با خودمان سازگار می‌کند، به همین دلیل است که می‌گویند هرچه عشق و محبت بین یک راهنما و رهجو بیشتر باشد آن رهجو راندمان بهتری را تجربه می‌نماید و فردی موفق‌تر و پیروزتر خواهد بود.

یکی از چیزهایی که در کنگره 60 بین تمامی اعضا مشترک است داشتن راهنما می‌باشد. کسی در کنگره 60 وجود ندارد که راهنما نداشته باشد، حتی خود آقای مهندس دژاکام نیز استادان و راهنمایانی داشته است که در نوشتارها و صحبت‌هایشان این مسئله به‌خوبی نمایان است. در این هفته ما باید با بالاترین توان، قدردان زحمات این عزیزان باشیم و با دادن پاکت و دل نوشته از راهنمایان خود تشکر کنیم. امیدوارم امسال همانند سال‌های گذشته جشن خوبی را تجربه کنیم. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما عزیزان سپاسگزارم.

رهایی از بند نیکوتین: مسافر اسماعیل با راهنمایی مسافر ارسلان

رهایی از بند مواد: مسافر اسماعیل با راهنمایی مسافر اسماعیل

رهایی از بند مواد: مسافر حسین با راهنمایی مسافر مهدی

تایپ: مسافر آرین لژیون سوم
ویرایش: مسافر مرتضی لژیون دوم
عکس: مسافر میلاد لژیون دوم
ارسال مطلب: مسافر محمد لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .