English Version
English

راهنما یعنی عشق، یعنی عاشق بودن

راهنما یعنی عشق، یعنی عاشق بودن

تعدادی از همسفران لژیون پنجم با راهنمایی همسفر محبوبه در مورد دستور جلسه هفتگی: «هفته راهنما» نوشتند:

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر

به نام روزی دهنده رهنما

 راهنمای عزیز 

 از لحظه‌ای که با شما آشنا شدم، ثانیه به ثانیه همراهم بودی و هستی، تا چشم به واقعیت‌های زندگی بگشایم. همچون چراغ فانوس می‌سوزی، تا نوری شوی به امید زندگی زیباتر برای ما. 

با وجود شما دیدگاهم به زندگی تغییر یافت، صحبت‌های شما آن‌چنان برایم لذت‌بخش است که چند ساعتی را در دنیای دیگری سیر می‌کنم. کلمه به کلمه صحبت‌هایتان، قدم به قدم مرا از تاریکی‌های درونم دور و وارد روشنایی‌های زندگی می‌کند و مرا از غبار غمی که سال‌ها فکر و ذهنم را احاطه کرده بود، رها می‌سازد.

سلام دوستان الهام هستم همسفر

به نام خدایی که دوست‌ داشتن و عشق را آفرید.

در ظلمت و تاریکی غوطه‌ور بودم، ناامیدی و ترس تمام زندگی‌ام را پر کرده بود، تا اینکه خداوند مهربان کنگره را سر راهم قرار داد، کنگره 60 فرشتگانی داشت، با بالهای نارنجی و آرامش درونی، راهنمایی همچون نور شمع راه را نشانم داد و از ظلمت به سمت روشنایی هدایتم کرد، به آرامش رسیدم، در جاده آگاهی و دانایی قرار گرفتم و این را مدیون معلم و استاد عزیزم خانم محبوبه هستم که بدون هیچ چشم‌داشتی عاشقانه در کنارم بودند و مرا تنها نگذاشتند. به استاد بزرگوارم ایمان دارم و اطمینان چون یقین دارم که خواسته آنها فقط به آرامش رسیدن من است.

نمی‌توانم جبران محبت‌ها و عشق ورزی‌هایشان باشم و تنها دارایی من دعای خیر بدرقه راهشان است، تا پایدار باشند، تا بمانند، برای من و هزاران نفر انسان دیگر مانند من. آرامش امروز و حال خوشم و سلامتی جسم و روحم را همه و همه مدیون شما هستم و سر تعظیم فرود می آورم و با تمام وجود دستان مبارکشان را بوسه باران می‌کنم و بر دیده می‌گذارم و این هفته عزیز را به ایشان از اعماق وجودم تبریک عرض می‌کنم.

سلام دوستان مهری هستم یک همسفر

هفته راهنما را به تمامی راهنمایان عزیز کنگره ۶۰ به خصوص راهنمای خوبم سرکار خانم محبوبه عزیزم تبریک می‌گویم.

معلمی شغل انبیاست، همانطور که انبیاء انسان را از جهل و نادانی رهانیده است و به سوی نور هدایت می‌کنند، راهنمایان کنگره۶۰ هم با تعلیم و آموزش، ما را به سوی کمال سوق می‌دهند و عشق و ایمان را بر لوح جان ما ثبت می‌کنند.

راهنما فرشته‌ای‌ است که بهترین حس خوبی‌ها را به ما انتقال می‌دهد و بدون چشم‌داشت تلاش می‌کند. من به نوبه خودم از صمیم قلب از ایشان راهنمای عزیز خودم تشکر می‌کنم.

سلام دوستان زهرا هستم همسفر

هفته راهنما را به تمام راهنمایان عزیز تبریک می‌گویم.

جایگاه راهنما موضوعی بسیار مهم و حساس است، راهنما یعنی عشق، راهنما یعنی عاشق بودن، عاشق خدمت بودن، عاشق کمک به هم‌نوع و عاشق رها شدن رهجویانش.

یک راهنما با تمام وجودش تلاش می‌کند، طعم شیرین رهایی را که خود چشیده است، به دیگران هم بدهد. او عاشق به بهشت وارد کردن دیگران است. جایگاه راهنما ترکیبی از عناصر فوق است، رهایی، علم و عشق.

قطعاً این عناصر با مثلث عشق، عقل و ایمان که اساس کار هست، اگر یکی نباشد ارتباط تنگاتنگی را دارد. راهنمایان آموزش می‌بینند و آموزش می‌دهند و خدمت می‌کنند، بدون دریافت هر گونه مزد مادی ساعت‌ها و روزها و ماه‌ها و سال‌ها.

من در همین‌جا از تمامی خدمتگزاران کنگره ۶۰ تشکر می‌کنم.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر

سرکار خانم محبوبه عزیزم راهنمای بزرگوارم‌، چه زیبا و دلنشین در گوشه‌ی قلبم نشستی، چه زیبا حرفهایت بر دلم نشست، تمام وجودم سرشار از مهربانی‌ات شده است و صدای باران محبتت را می‌شنوم که بر کویر دلم می‌بارد، دیگر در دلم سرابی وجود ندارد که مدام برای یافتن آب به این‌سو و آن‌سو بروم، دیگر دوران سراب زندگی‌ام به خواست قدرت مطلق و مهربانی شما راهنمای عزیز به پایان رسیده است، دیگر صدای زنده شدن و پر آب شدن آبشار زندگی‌ام را می‌شنوم. 

امیدوارم بهترین‌ها در زندگی نصیبتان شود. هفته راهنما پرشگون باد.

سلام دوستان حلیمه هستم همسفر

به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید، خدایی که ایثار و محبت را آفرید.

راهنمای عزیز و مهربانم خانم محبوبه

واژه سپاس در برابر از خودگذشتگی‌ها و ایثار شما ذره‌ای بیش نیست، تنها دارایی من برای شما دعای خیر است،

که به پاس تمام لطفتان می‌توانم بدرقه راهتان کنم، تا پایدار باشید، تا بمانید، برای من و برای هزاران هزار انسان دیگر مانند من.

آرامش امروزم را، حال خوشم و سلامتی جسم و روحم، همه و همه بخاطر تلاش‌های بی وقفه و ایثار و از خودگذشتگی شما بوده است.

از اعماق قلبم هفته راهنما را به شما و تمام راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم.

ویرایش متن: همسفر فاطمه، رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون یازدهم)

ارسال مطلب: همسفر فاطمه، رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون یکم)

همسفران نمایندگی فردوسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .