English Version
English

راهنما امیدی می‌شود در روزهای ناامیدی

راهنما امیدی می‌شود در روزهای ناامیدی

دلنوشته همسفر پریسا:
سپاس خداوندی را که بی آنکه دیده شود شناخته شده و بی آنکه اندیشه‌ای به کار گیرد آفریننده است. خدایی که همیشه بوده و تا ابد خواهد بود. آنجا که نه از آسمان دارای برج‌های زیبا خبری بود و نه از پرده‌های فرو افتاده اثری به چشم می‌خورد.
خدا پدیدآورنده پدیده‌ها و وارث همگان است آفتاب و ماه به رضایت او می‌گردند که هر تازه‌ای را کهنه و هر دوری را نزدیک می‌گردانند. روزی مخلوقات را تقسیم کرده و کردار و رفتارشان را برشمرد از نفس‌ها که می‌زنند و نگاه‌های دزدیده که دارند و رازهایی که در سینه‌ها پنهان کرده‌اند. خداوندی که هر کس به او توکل نماید او را کفایت کند و هر کس از او بخواهد می‌پردازد.
این همان خداییست که روزگار مرا چنان رقم زد که درست زیستن در این جهان را در اوج ترس و استیصال جایی جستجو کنم که با تمام ناامیدی به آنجا پناه بردم،
همان خدا ی مهربان مرا به سویی سوق داد که در مخیله من هم نمی‌گنجید که انسان‌هایی باشند که برای من ناآشنا از جان و مال خود بگذرد تا انسانی را احیا کنند که گویی جهان را احیا کرده‌اند جایی که پر از مهر است و عشق؛ کسانی را به دیده کشم که از وجود و جان و مال  خود برای انسان ره گم کرده رنجوری چون من مایه می‌گذارند و با  عشق راهنمایی می‌کنند تا به سلامت به سرمنزل مقصود برسم.
چگونه سپاس گویم این همه خویشتن داری این همه فضل و محبت و عشق را فقط خدا می‌داند که در کلمات نمی‌گنجد.
این سپاس را با به زبان آوردن  شروع می‌کنم و به زبان می‌آورم که بتوانم با تمام وجود و قلبم در عملم نشان دهم تا این زنجیر پر از نورالهی همچنان باقی بماند.
که از محبت ساختارها آغاز می‌شود.
از بنیانگذار کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس دژاکام و خانواده محترم و راهنمای عزیزم خانم زهرا دوست داشتنی و راهنمای محترم مسافرم جناب آقای مهران بزرگوار کمال تشکر و امتنان را دارم که چنین با عشق قوت قلب کنار من و مسافرم هستند.
به امید آنکه سطح آگاهی و دانش خود را همراه با آموزش‌ها بالا ببریم تا در تعادل به زندگی پر از عشق و آرامش برسیم.
که در نهایت رضایت خلق خدا رضایت خدای مهربان خود را داشته باشیم.

تایپ و نگارش: همسفر پریسا، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)

رابط خبری: همسفر شهین، راهنما همسفر زهرا (لژیو سوم)
عکس: همسفر پریسا، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .