English Version
English

گروه خانواده - راهنما به من آموخت که آرامش در درون خودمان است

گروه خانواده - راهنما به من آموخت که آرامش در درون خودمان است

در ابتدا فرارسیدن هفته راهنما را خدمت آقای مهندس و خانواده پر مهرشان تبریک عرض می‌کنم و از خداوند طول عمر باعزت برای این عزیزان مسئلت دارم. همچنین خدمت راهنمای بزرگوار خودم خانم فرزانه عزیزم و همه راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک و خداقوت عرض می‌کنم.

تقریباً از تابستان سال ۱۴۰۲ فصل جدیدی از زندگی من بود. آغازی بود که خداوند برایم رقم زد تا راهنمایان با دلسوزی خود به من کمک کنند و مرا راهنمایی کنند و با مهر و محبت بی‌منت خود مرا در آغوش بگیرند و من را از تاریکی به‌طرف نور هدایت کنند. مسیری که حتی در خیالم هم خطور نمی‌کرد که از طریق اعتیاد و زندگی با شخص مصرف‌کننده وارد آن شوم. اولین باری که وارد کنگره شدم حس غریبی داشتم و بعد از چند جلسه که آمدم و عشق و محبت را در کنگره مشاهده کردم احساس کردم قطعه‌ای از بهشت خداوند روی زمین است که با وجود خدمتگزاران دلسوز و مهربان، من و امثال من را راهنمایی کرده و با آغوش باز می‌پذیرند. راهنمای عزیزم خانم فرزانه، با تمام عشق و محبت و دانایی که تجربه سال‌ها آموزش، تفکر و تجربه اوست بدون هیچ چشم داشتی و تنها به‌منظور خدمت به انسان‌ها، آموزش‌ها را در اختیار من قرار داده است.

از روز نخست از او یاد گرفتم راه‌ورسم درست زندگی‌کردن را و زندگی‌ام را به طرفی سوق داد که اکنون خیلی بهتر از گذشته مسیر زندگی‌ام به‌طرف روشنایی‌ها هدایت می‌شود. راهنما به من آموخت که آرامش در درون خودمان است و باید فقط و فقط از خودمان توقع داشته باشیم و یک انسان می‌تواند با تفکر و اعمال درست برای خودش بهشتی بسازد و خودش را غرق در خوشبختی و آرامش کند. آرامش اکنون را مدیون راهنمای عزیزم خانم فرزانه هستم که با عشق و محبت خودش، مسیر را برایم روشن کرد، مسیری که سراسر ناامیدی و تاریکی بود را به روشنایی هدایت کرد. راهنمای عزیزم خانم فرزانه از صمیم قلبم دوستت دارم و امیدوارم بتوانم با گوش‌به‌فرمان بودن و خدمت‌کردن و شرکت‌کردن در جشن راهنمایی ذره‌ای از زحمات بی‌دریغ شما را جبران کنم. متشکرم و سپاسگزارم از حضور گرم و پر مهرت. خداقوت خدمت همه عزیزان خدمتگزار.

 

نویسنده: همسفر سمیه، رهجوی راهنما همسفر فرزانه (لژیون اول)
تایپ و ویراستار: همسفر گوهر، رهجوی راهنما همسفر فرزانه (لژیون اول)
ارسال: همسفر آمنه، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی آبیک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .