English Version
English

امواج عشق در همه جا موج می‌زند

امواج عشق در همه جا موج می‌زند

به نام امواج عشق که از اوست. شادی حقیقی در این نیست که تنها چون ستارگان بدرخشیم؛ بلکه در این است که به دیگران نیز یاری نماییم تا همانند ستارگان بدرخشند. (استادامین)
سلام بر مردی که از قلب‌ها وارد می‌شود و با محبت نسخه می‌پیچد.
ضمن عرض سلام این هفته‌ پرشگون و مبارک را در ابتدا خدمت استاد راهنما جناب مهندس، استاد امین، خانواده محترم ایشان و خدمت تمام راهنماها و اعضای کنگره۶۰ تبریک عرض می‌کنم.
خداوند را بسیار شاکرم که عضو کوچکی از این اقیانوس عشق و محبت هستم. از راهنمای خوبم خانم فرزانه و راهنمای مسافرم آقا مصطفی تشکر می‌کنم و این هفته را به این عزیزان تبریک می‌گویم.
خداوند را شاکرم که اجازه داد در مسیر کنگره باشم و از آموزش‌های ناب مهندس و راهنمای عزیزم چگونه زیستن و زندگی کردن را بیاموزم. اگر با کنگره آشنا نمی‌شدم، نمی‌دانم الان در چه حال و چه مسیری بودم.‌ حال خوب و آرامش الان خود را مدیون کنگره و راهنمای عزیزم هستم. من در کنگره اولین درس بخشش را فرا گرفتم و توانستم اول خود و بعد دیگران را ببخشم.
راهنما یعنی کسی که راه را به ما نشان می‌دهد؛ راه خروج از تاریکی‌ها، خود‌خواهی، نفرت، ترس، حقارت، غم و غیره. مانند مادری دلسوز، خواهری مهربان و دوستی دانا از جنس عشق و محبت مسیر را بدون هیچ چشم داشتی برای ما روشن می‌سازد تا به رهایی و حال خوش برسیم.
روزی من هم با حال خراب، سردرگمی، ترس از آینده و دلهره وارد کنگره شدم. دنبال خود بودم و حس کمک کردن به دیگران را هم دوست داشتم. خدا را شکر با راهنمایی‌های راهنمای خوبم و ماندن در مسیر توانستم جایگاه راهنمای تازه‌واردین و شال سبز را کسب کنم. روزی که برای دریافت شال خدمت آقای مهندس رفتیم حس و حال عجیبی داشتم که تا به آن روز تجربه نکرده بودم. ذرات و سلول‌های بدنم از خوشحالی فریاد می‌زدند.
همیشه راهنمایم در لژیون می‌گفتند که توفیق خدمت برای هر کسی صادر نمی‌شود و با خدمت کردن گره‌های درونی شما باز می‌شود. خوشحالم که خدمت‌گزار کنگره هستم و می‌توانم ذره‌ای از زکات رهایی را با خدمت کردن جبران کنم. امیدوارم تا زمانی که نفس دارم در هوای کنگره نفس بکشم و در مسیر روشنایی، آموزش و آرامش باشم.
در آخر، امواج عشق در همه جا موج می‌زند کافی است دستت را دراز کنی، اگر خالی از کینه، نفرت، حسادت و انتقام جویی باشد عشق در دستان تو قرار دارد.

به قلم: راهنمای تازه‌واردین همسفر مریم
ویراستار: همسفر زهره (خدمتگزار سایت از لژیون ششم)
تنظیم و ارسال: همسفر مرضیه (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی کاسپین قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .