English Version
English

در کنار راهنما احیا و تبدیل به درختی سرحال شدم

در کنار راهنما احیا و تبدیل به درختی سرحال شدم

دلنوشته همسفر معصومه:
زمانی که سراسر وجودم را ناامیدی و تاریکی فرا گرفته بود و دیگر هیچ امیدی به زندگی و زنده ماندن نداشتم، خداوند راهی را بر سر راهم قرار داد و در این راه با انسان‌هایی با عشق و محبت آشنا شدم. یکی از این انسان‌های مهربان نامش راهنما بود؛ کسی بود که راه را برایم نمایان می‌کرد که از کجا بروم تا به مقصد برسم.
راهنمایم بی‌منت تمامی آنچه را که آموخته بود به من آموزش می‌داد و با عشق و محبت بی‌پایانش زخم‌هایم را تیمار می‌کرد و من از آن درخت پوسیده، آرام آرام جوانه‌های تازه‌ای در وجودم پدیدار شد و تبدیل به درختی جوان و سرحال شدم.
راهنما کار خود را فقط بر اساس معرفت، عمل سالم و عدالت انجام می‌دهد و بین تک تک رهجویانش هیچ فرقی نمی‌گذارد زیرا هدف اصلی او؛ احیا کردن انسان‌های در بند تاریکی و ناامیدی است و برایش فرقی نمی‌کند آن انسان دارای چه ظاهر، جایگاه اجتماعی، زبان و گویشی باشد. راهنما تمام افکار و اندیشه‌اش را برای به رهایی رساندن رهجویان خود می‌گذارد تا آن‌ها را از مطمئن‌ترین مسیر به مقصد اصلی که آرامش و آسایش است برساند.
رهجو؛ راهنما را چون مادری دلسوز می‌بیند و می‌داند در کل مسیر کسی را همراه خود دارد که در تمام لحظات، پشت و پناه او است و او را یاری می‌رساند و با فراغت بال به مسیر ادامه می‌دهد.
راهنمایان پرونده فوق‌العاده سنگینی را بر عهده گرفته‌اند؛ یعنی احیا انسان‌ها آن هم از تاریکی اعتیاد به مواد مخدر که بدترین و سهمگین‌ترین تاریکی است و هر کسی قادر به قبول کردن این پرونده نیست؛ زیرا در مسیر پیچ و خم‌های بسیاری وجود دارد که فقط یک کار بلد می‌تواند از آن عبور کند و راهنمایان حقیقتا با تجربه و آزموده شده‌ این راه هستند؛ چون خود قبلا این راه را رفته‌اند و به آن آگاهی و تجربه لازم رسیده‌اند.
انشاالله خداوند به تمامی راهنمایان کنگره۶۰ قوت و نیروی بسیار بدهد و نور خدمتی که این عزیزان انجام می‌دهند، چندین برابر به زندگی‌شان برگردد و همواره در سلامتی و آرامش درونی باشند.
هفته راهنما را به استاد راهنما محترم آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان و همچنین تمامی راهنمایان کنگره۶۰ تبریک و شادباش می‌گویم.

               💚💚💚🧡🧡🧡

تایپ و نگارش: همسفر معصومه، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)
رابط خبری: همسفر شهین، راهنما همسفر زهرا (لژیو سوم)
عکس: همسفر فاطمه، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .