English Version
English

وادی دوم تبدیل نا امیدی به امید

وادی دوم تبدیل نا امیدی به امید

روز پنجشنبه پانزدهمین جلسه از دور هفتم سری کارگاههای آموزشی عمومی کنگره ۶۰ با دستور جلسه " وادی دوم و تأثیر آن روی من " با استادی مسافر کمال و نگهبانی مسافر یعقوب و دبیری مسافر رحیم ساعت ۱۷ در محل نمایندگی ارومیه شروع به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد :

خدا را بسیار شاکرم که امروز هم توانستم در این جایگاه قرار بگیرم تا خدمت کنم و آموزش ببینم و از نگهبان محترم نیز سپاسگزارم که بنده را برای این جایگاه انتخاب کردند .

دستور جلسه در مورد وادی دوم است در کنگره ۶۰ سال تحصیلی وجود دارد که وادی ها را به ترتیب توضیح می دهد . وادی اول تفکر است که یاد می دهد اوبغباید تفکر کرد بعد کاری را انجام داد، وادی دوم به راستی امید را به فرد مسافر باز میگرداند ، من خودم را میگویم چون نام وادی تأثیر آن روی‌من است ، من همیشه فکر میکردم که دیگر از من گذشته و سنم دیگر اقتضا نمیکند که در فکر درمان یا ترک باشم ولی با ورود به کنگره‌و رسیدن به وادی دوم متوجه شدم که هیچ موجودی به هدف خلق نشده و واقعا ما هنوز راه زیادی در پیش داریم که در وادی دوم به وضوح متوجه می‌شویم ، وادی دوم به‌من نشان داد که هیچ‌وقت برای کار درست دیر نیست و با آموزش های درست می توان در راه ارزشها قدم برداشت.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .