English Version
English

دل‌نوشته مسافر جمال از لژیون ۱۴ شعبه بنیان با راهنمایی مسافر هادی در خصوص دستور جلسه «هفته راهنما»

دل‌نوشته مسافر جمال از لژیون ۱۴ شعبه بنیان با راهنمایی مسافر هادی در خصوص دستور جلسه «هفته راهنما»

سلام دوستان جمال هستم مسافر؛ تخریب ۱۹ سال، آخرین آنتی ایکس تریاک، مدت ۱۰ ماه ۲۶ روز سفر کردم، روش DST، داروی درمان OT، راهنمای گران‌قدر آقای هادی ثالثیان از لژیون ۱۴ شعبه بنیان، ورزش در کنگره شنا، اکنون نیز به لطف خداوند و دستان پر مهر جناب مهندس ۳ ماه ۷ روز است که آزاد و رها هستم.

بنام قدرت مطلق الله

«اگر احساس کردی زنده‌ای و درد دیگران را حس کردی، انسانی!»

این جمله مصداق بارزی هست درباره تمام راهنماهای کنگره ۶۰ و راهنما و استاد عزیز خودم آقای ثالثیان که با حس‌کردن و به‌جان‌خریدن درد دردمندان انسانیت و شرافت و عشق را معنا می‌بخشند.

زمانی که وارد کنگره شدم تمام وجود من پر از ترس، ناامیدی، دلهره و اضطراب بود و هیچ‌چیزی جز نگاه گرم شما راهنمای عزیزم آرام‌بخش آن لحظات نبود. شما مسیر عشق و محبت را به من نشان دادید تا از اعماق تاریکی‌های وجود خودم خارج بشوم و به سمت نور حرکت کنم.

به من آموختید با حرکت راه نمایان می‌شود؛ شاید برای اولین‌بار در کنگره با واژه حس به بهترین شکل آشنا شدم وقتی راهنمای تازه‌واردین گفت با حس، راهنمایت را انتخاب کن شاید در ابتدا زیاد متوجه نبودم؛ ولی در ادامه با آموزش‌های کنگره یاد گرفتم که حس در تصمیمات و سرنوشت یک انسان چقدر اهمیت دارد برای من رهجو انتخاب راهنما با حس عشق در یک نگاه است.

در آخر این هفته عزیز را اول به جناب مهندس حسین دژاکام، استاد جهان‌بینی استاد امین دژاکام، و راهنمای گران‌قدرم جناب هادی ثالثیان تبریک و از خداوند برای این عزیزان بهترین‌ها را خواستار هستم.

ویرایش و ارسال: مسافر صادق از لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .