English Version
English

ناامیدی یکی از مخرب‌ترین حس‌هایی است که شیطان به انسان القا می‌کند (نمایندگی میخک)

ناامیدی یکی از مخرب‌ترین حس‌هایی است که شیطان به انسان القا می‌کند (نمایندگی میخک)

دهمین جلسه از دوره اول کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی میخک، با استادی راهنما مسافر سپیده، نگهبانی مسافر مریم و دبیری مسافر هانیه، با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" روز دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان سپیده هستم یک مسافر.
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر فرصت پیدا کردم در این جایگاه باشم، آموزش بگیرم و خدمت کنم. در ابتدا هفته زیبای راهنما را به آقای مهندس، خانواده محترمشان و تمام راهنمایان کنگره ۶۰ به خصوص راهنمایان شعبه میخک تبریک می‌گویم.
دستور جلسه امروز "وادی دوم و تاثیر آن روی من" است. وادی‌ها در کنگره راه و روش درست زندگی کردن را به ما آموزش می‌دهند. وادی اول تفکر است، ما یاد گرفتیم به چه چیزهایی باید فکر کنیم و به چه چیزهایی نباید فکر کنیم. گاهی فکر کردن به چیزهای منفی نتایج مخرب به بار می‌آورد. ما در زمان مصرف، چقدر ندانسته به خودمان و خانواده‌مان تخریب وارد کردیم. با فکر کردن به اینکه من اگر مصرف‌کننده نمی‌شدم الان کجا بودم و چه زندگی داشتم، اما الان کجا هستم و امثال این فکرها، خود را وارد مرحله ناامیدی می‌کنیم.
ناامیدی در اثر فکر منفی به وجود می‌آید، اما وادی دوم به من امید می‌دهد و می‌گوید؛ هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌گذارد و هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. پس باید بدانیم هر موجودی که به این حیات می‌آید، یک هدف و راه مشخص دارد و ما انسان‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستیم، هر کدام یک هدف و یک راه مشخصی داریم که نه تنها باید آن راه را پیدا کنیم، بلکه باید در آن راه و مسیر حرکت نماییم.
ناامیدی یکی از مخرب‌ترین حس‌هایی است که شیطان به انسان القا می‌کند. انسان موجودی فوق‌العاده قدرتمند و قوی ست و نیروهای زیادی دارد، شیطان می‌داند به‌راحتی نمی‌تواند به انسان ضربه بزند. در نتیجه از بهترین وسیله و ابزار خودش یعنی ناامیدی، وارد می‌شود و ما را از همه چیز ناامید می‌کند. آن‌وقت ما را در مسیری که خودش بخواهد هدایت می‌کند. من وقتی ناامید هستم، تمام فرامین شیطان را انجام می‌دهم، حتی گاهی در اثر همین ناامیدی دست به خودکشی می‌زنم.
من خودم زمانی که مصرف‌کننده بودم فکر می‌کردم همه چیز تمام شده و دیگر تا آخر عمر مصرف‌کننده خواهم بود. وادی دوم می‌گوید؛ این کار در وهله اول یک توجیه است برای کاری که انجام می‌دهیم، و دوم اینکه تلاش نکنیم و تسلیم شویم. نیروی منفی می‌خواهد که من تلاش نکنم. خواسته‌ی هر فرمانده در جنگ این است که حریف قبل از جنگیدن عقب‌نشینی کند. عقب‌نشینی و عدم تلاش من، یک پیروزی راحت و بدون زحمت برای نیروی منفی و شیطان است.
امیدوارم با آموزش‌هایی که در کنگره دریافت می‌کنیم بتوانیم از ناامیدی دور شویم و بذر امید را در دل‌هایمان بکاریم.

تایپ: مسافر سپیده راهنما- نمایندگی میخک
ویرایش: مسافر مهسا راهنما- نمایندگی میخک
بازبینی: مسافر سارا- نمایندگی میخک
ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .