English Version
English

راهنما؛ مانند نور یک شمع عمل می‌کند

راهنما؛  مانند نور یک شمع عمل می‌کند

جلسه مجازی مسافران شعبه صائب تبریزی با استادی مسافر سعید با دستور جلسه «هفته راهنما» روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سخنان استاد:

هفته راهنما را خدمت استاد راهنمای بزرگوار کنگره ۶۰ آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان همچنین خدمت دیده‌بانان محترم و نیز خدمت همه راهنماهای کنگره ۶۰، به خصوص راهنماهای زحمتکش شعبه صائب تبریزی تبریک عرض می‌کنم.
در کنگره ۶۰ افرادی که از دنیای تاریک اعتیاد عبور کرده‌اند و سفر اول را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، پس از طی کردن مراحلی از جمله آزمون سراسری و مصاحبه با دیده‌بانان، شال راهنمایی را از دستان جناب آقای مهندس دریافت می‌کنند و پس از صدور اجازه تشکیل لژیون، افتخار خدمت به همنوعان و همدردان خود را کسب می‌کنند. جایگاه راهنما در کنگره ۶۰ از اهمیت بسیار ویژه و والایی برخوردار است به طوری که آقای مهندس از راهنما به عنوان شفیع یا شفاعت دهنده یاد می‌کنند که در طول مدت حداقل ۱۰ ماه با اجرای پروتکل DST و انتقال آموزش‌های جهان‌بینی به رهجوها، این افراد را به مرحله رهایی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کنند و در نهایت با حضور در محضر بنیان کنگره ۶۰، گل رهایی را از ایشان دریافت می‌کنند و این مهم کاری است که در هیچ کجای جهان حتی در بزرگ‌ترین دانشگاه‌ها و تخصصی‌ترین بیمارستان‌های جهان، امکان‌پذیر نیست و نظیر ندارد. یک راهنما در همه حال خود را خادم و خدمتگزار رهجوها و همدردان خود می‌داند و همیشه به یاد دارد که خودش در عین حال که راهنما است یک رهجو هم است و با صرف انرژی بیشتری نسبت به سایر رهجوهای لژیون، از بیشترین آموزش نیز برخوردار می‌شود. به نظر من، پیوند محبتی که بین راهنما و رهجو برقرار می‌شود، مهم‌ترین عامل در رسیدن به مرحله فرمان‌برداری و رهایی می‌باشد که همه رهجوها باید تلاش کنیم این پیوند به بهترین شکل ممکن تشکیل شود.
افرادی که روزی در پایین‌ترین و ظلمانی‌ترین نقاط اعتیاد قرار داشتند، توانستند با اعجاز روش DST و دستان معجزه‌گر آقای مهندس و راهنماهای خودشان به درمان و رهایی برسند و اکنون تلاش می‌کنند این عشق ناب و خالص را به سایرین منتقل کنند و این مشعل هیچ‌گاه خاموش شدنی نیست و این زنجیره ادامه خواهد داشت.

 

خدمتگزار سایت: همسفر مهران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .