English Version
English

بارانی‌ که بی‌منت همه را سیراب می‌کند

بارانی‌ که بی‌منت همه را سیراب می‌کند

در ابتدا هفته راهنما را به بنیان‌گذار کنگره ۶۰ جناب مهندس دژاکام و خانواده محترم‌شان همچنین راهنمایان بسیار ارزشمندشان تبریک عرض می‌نمایم. در تقویم کنگره ۶۰ یک هفته در سال به عنوان هفته راهنما نام‌گذاری شده که همان هفته معلم می‌باشد زیرا راهنما نیز معلم است همانند فرشتگانی که فقط آمده‌اند بذرهای علم، دانش و آگاهی را در وجودمان آبیاری کنند.
جایگاه راهنما همان جایگاه معلم و استاد است حتی بسیار بلندتر و رفیع‌تر از جایگاه دوست و رفیق است، راهنما کسی است که بدون هیچ چشم‌ داشتی و هیچ‌گونه مزدی به سایر انسان‌های به‌هم ریخته کمک می‌کند و آن‌ها را از تاریکی به روشنایی هدایت می‌کند همان‌گونه که خود از این راه خارج شده است.
من همسفر دلم از گوهر کلمات، عشق، نور، زندگی‌کردن، محبت و ایمان خالی شده بود؛ زمانی که پای صحبت‌های و راهنمایم می‌نشستم باران هستی را بر کویر وجودم باراند، من را سیراب کرد و الفبای زندگی و عشق را از سرچشمه نگاه وجودش آموختم حال اکنون که مرور می‌کنم چند ماهی‌ است که به خود رسیده‌ام و چیز کمی نیست که بتوانی در هر شرایطی آرام و قرار داشته باشی و رسیدن به تمام این‌ها فقط کار راهنمایان کنگره‌۶۰ می‌باشد.
ما باید از راهنما خود تشکر و قدردانی کنیم با انجام این کار از خداوند تشکر کرده‌ایم چون خداوند از طریق انسان‌ها به ما کمک می‌کند؛ اعضایی که در کنگره‌۶۰ می‌خواهند راهنما شوند باید آموزش‌های لازم را ببینند و مهم‌ترین چیزی که درون یک شخص باید برای راهنما شدن باشد عشق است، عشق کمک به دیگران و عشق به انسان‌هایی که خواستار رهایی از تاریکی‌ها هستند بنابراین وقتی این دانش و آگاهی شکل می‌گیرد جایگاهی به‌وجود می‌آید که شاید در هیچ مکان دیگری نتوان آن را تجربه نمود و این جایگاهی جز جایگاه راهنما در کنگره‌۶۰  نمی‌باشد.  
نگارش و ویرایش: همسفر زینب، راهنما همسفر مرضیه (لژیون اول)                                          
ثبت: همسفر مهدیه (خدمتگزار سایت)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .