English Version
English

هر بخش از هستی یک معجزه است

هر بخش از هستی یک معجزه است

جلسه اول از چهلمین دوره کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دانیال اهواز به استادی مرزبان محترم مسافر حسن، نگهبانی مسافر غضنفر و دبیری مسافر علی با دستور جلسه «وادی دوم و تأثیر آن روی من » در روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد؛

سلام دوستان حسن هستم مسافر، از پروردگار یکتا متشکرم که باز هم فرصتی به من داد تا بتوانم در این جایگاه خدمت کرده و انرژی کسب کنم. در وادی دوم یک قانون بسیار مهم و امیدبخش ذکر شده است که عبارت است از؛ هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی نهد، هیچکدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم، این کلام مانند نوری است در دل تاریکی یا بهتر است بگویم؛ مانند آبیست بر وجود جهنم فردی که در دل ناامیدی و پوچی است. به خاطر دارم زمانی که درگیر اعتیاد بودم به دلیل اینکه در تمامی زوایای زندگیم به بن بستی تلخ رسیده بودم و از روی عدم آگاهی و جهل زندگی خود را به سمت نابودی، ناامیدی، ترس، عدم اعتماد به نفس، احساس حقارت و... سوق داده بودم و در یک چرخه معیوب از ضد ارزش‌ها گرفتار و برای فرار از احساس گناهِ انجام یک عمل ضد ارزشی، به انجام عملِ اشتباه دیگر پناه می‌بردم، تمامى اينها سوالاتی را درون من شکل داده بودند که تا قبل از آمدن به کنگره جوابی برای آنها نداشتم، آن زمان این سوالات مدام درون ذهنم زمزمه می‌شدند؛ خدایا چرا پدر و مادرم مرا به دنیا آوردند؟ هدف من از زندگی کردن چیست؟ از لحاظ احساسی کاملا بی حس شده بودم و می‌گفتم؛ کار کردن، پول درآوردن، مواد مصرف کردن، زندگی کردن، آخرش که چه؟ هدف چیست؟ و بسیار چراهای دیگر که پاسخی برای آنان نمی‌یافتم.

معمولاً اکثر مصرف کنندگان مواد مخدر با این دسته سوالات در درون خود مواجه می‌شوند و به خود می‌گویند؛ که من الکی به دنیا آمده‌ام و هیچ ارزشی ندارم. این وادی ابتدا به من مسافر نقطه‌ای که در آن قرار گرفته‌ام و وضعیتم را نشان می‌دهد، که در کجای کار هستم و در چه منجلاب و تاریکی اسیر و گرفتار شده‌ام و این خود می‌تواند یک شروع بسیار ارزشمند باشد، برای خروج از تاریکی‌ها و دوباره برخاستن. همیشه به دنبال راه میانبر بودم و هرگز حاضر نبودم که یک کار را به صورت درست، کامل و اصولی به انجام برسانم، صبر نداشتم و برای قوانین ارزشی قائل نمیشدم. اما در کنگره به من آموزش دادند و گفتند؛ برای بیرون آمدن از آن خواب سرمستان و بدست آوردن احساس ارزش و آرامش بایستی قوانین الهی یا به قولی قوانین بازی در این جهان را آموزش ببینم و البته در این مسیر راهکارهای کنگره به کمک من مسافر می‌آیند تا بتوانم به مرور زمان وجودم را تزکیه و پالایش کنم. به خاطر دارم که در اوایل حتی نمی‌توانستم یک جلسه را به طور کامل بنشینم و برایم سخت بود، اما آرام آرام در پی تکرار و تمرین نقطه تحمل من افزایش یافت تا بالاخره توانستم در یک جلسه به صورت کامل حضور پیدا کنم و این در مورد سی دی نوشتن و مطالب دیگر نیز صادق است، همه‌ی این اعمال را پله پله انجام دادم و گذشت زمان، پشتکار و صبر در این راه باعث شد تا به هدف و مقصود برسم و امروز میتوانم با انجام کار درست در هرموقعیت از زندگیم احساس ارزشمند بودن و آرامش را تجربه کنم، بابت همه این نعمات الهی شاکرم. پیام وادی دوم مانند یک نور به ما نوید ارزشمند بودن را میدهد، با نگریستن به عظمت هستی و خلقت متوجه می‌شویم که هر بخش آن یک معجزه است. از توجه ارزشمندتان بسیار سپاسگزارم.

 

گروه سایت نمایندگی دانیال اهواز

عکاس و تایپ؛ مسافر امیرحسین لژیون دوم

ارسال؛ مسافر محمد لژیون پانزدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .