English Version
English

جنگ نرم جنگی نیست که من بخواهم به ‌زورو ضرب با تاریکی‌ها و اعتیاد مبارزه کنم

جنگ نرم جنگی نیست که من بخواهم به ‌زورو ضرب با تاریکی‌ها و اعتیاد مبارزه کنم

دومین جلسه از دوره پنجاه یکم، کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی چالوس، با نگهبانی موقت مسافر محمد، دبیری مسافر خلیل و استادی مسافر ابراهیم با دستور جلسه " وادی دوم و تأثیر آن روی من " پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ابراهیم هستم مسافر، خیلی خوشحال هستم که دوباره می‌توانم خدمت شما دوستان باشم و آموزش بگیرم.
قبل از اینکه در مورد دستور جلسه صحبت کنم پیشاپیش هفته راهنما را در رأس خدمت جناب مهندس و خانواده‌ ایشان و راهنمایانشان و سپس به تمام راهنمایان در کنگره 60 تبریک عرض میکنم، رهایی‌های دیروز شعبه چالوس را هم خدمت مسافران و همسفران شعبه  تبریک میگویم.
دستور جلسه وادی دوم و تأثیر آن روی من  است که در ابتدا تأثیر این وادی روی خودم می‌خواهم اندکی صحبت کنم، تمام این وادی‌ها دارد این را به من نشان می‌دهد که بیرون آمدن از تاریکی و افکار مخرب راه خودش را دارد، یک‌راه و روش مختص که مهم‌ترینش درک کردن مطالب، ایمان و اعتقاد به مطالب است و در هیچ کجای دنیا چنین مطالب ارزشمند و راه گشا در مورد اعتیاد نوشته‌ نشده و کاری که این وادی‌ها انجام می‌دهند یکی از آن‌ها بیرون آوردن انسان از تاریکی است.
در ابتدای این وادی در کتاب با پیامی مواجه می‌شویم که می‌گوید "خوشحالیم که به جنگ نرم خود ادامه می‌دهیم... ".
عزیزانی که 40 سی دی را می‌نویسند می‌دانند که همان‌طور که ایشان می‌فرمایند جنگ نرم جنگی نیست که من بخواهم به ‌زورو ضرب با تاریکی‌ها و اعتیاد مبارزه کنم بلکه با افکار، اندیشه و قلم می‌خواهم بر تاریکی‌ها چیره شوم و به روشنایی‌ها روی‌ آورم.

با جهان‌بینی و مهم‌تر از آن کاربردی کردن این آموزش‌ها است که من می‌توانم بر نیروهای تخریبی و بازدارنده درون خودم که در تلاش هستند با وارونه نشان دادن تابلوهای مسیرم من را گمراه و به سمت ناکجاآباد منحرف کنند،مقابله کنم و راهم را پیدا کنم.

ازنظر من قبل از ورود به کنگره مشکل من فقط مصرف مواد بود ولی با ورود به کنگره متوجه شدم که افکار و اندیشه من افیونی شده که من پس از بارها تلاش برای قطع مصرف به بن‌بست می‌خوردم چون ابزار نداشتم، چون به دلایلی که آن موقع نمی‌دانستم جهت را سالها گم‌کرده بودم و در جای دیگر دنبالش می‌گشتم
من دوباره از متد و کنگره 60ممنون و سپاسگزارم که این را به من آموخت علاوه بر اینکه من جهت بیهودگی پا به حیات نگذاشته‌ام، بلکه می‌توانم انگشت اشاره‌ای باشم برای آنان که به دنبال راه خود می‌گردند.


تایپ: مسافر سینا
تنظیم و ارسال: مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .