English Version
English

برای به وجود آوردن هر ساختاری تفکرصحیح لازم می‌باشد

برای به وجود آوردن هر ساختاری تفکرصحیح لازم می‌باشد

جلسه ششم از دوره سی‌ام کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی خواجو با استادی‌ راهنما مسافر علی، نگهبانی مسافر مصطفی و دبیری‌ مسافر محمود با دستور جلسه «وادی دوم و تاثیر آن روی من» روز پنج‌شنبه 06 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.



خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر. خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم به خاطر نعمت کنگره 60، از آقای مهندس و خانواده محترم‌شان، همچنین راهنمای بزرگوارم کمال تشکر را دارم
دستور جلسه اول:
"وادی دوم وتاثیر آن روی من می‌باشد". در وادی اول ما تفکرصحیح را یاد گرفتیم، که چگونه باید فکر کنیم و به چه چیزهایی نباید فکر کنیم. برای به وجود آوردن هر ساختاری تفکرصحیح لازم می‌باشد. ما باید از ضد ارزش‌ها فاصله بگیریم و سعی کنیم به سمت ارزش‌ها حرکت کنیم. یک مسافربه محض ورود به کنگره با وادی یکم روبرو می‌شود و تا حدودی با تفکر درست آشنا می‌شود،  به این نکته می‌رسد که چقدر خسارت به خودم وارد کرده‌ام و الان که در کنگره هستم چه مسیر دشواری را باید طی کنم تا به درمان برسم و این امردر ادامه سفر باعث می‌شود احساس پوچی و نا امیدی به او دست بدهد. در این‌جا افکار منفی به سراغش می‌آید که آیا ادامه بدهم یا نه؟ در ادامه وادی دوم را پیش روی خود می‌بیند که این احساس پوچی و نا‌امیدی را از بین ببرد.
وادی دوم می‌گوید:
" هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم، حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم ". یعنی ما بیهوده به این جهان نیامده‌ایم در واقع تمام مشکلاتی که در زندگی ما وجود دارد، باعث آن خود ما هستیم.
در سی‌دی اشراق آقای مهندس می‌فرماید: غم بزرگ انسان را یا 2 درجه بالا می‌برد، به عبارتی صعود می‌دهد و یا 2 درجه به پایین هدایت و نابود می‌کند، پس اگر ما با مشکلاتی روبرو هستیم، اولین کار تفکر کردن در رابطه با آن موضوع می‌باشد. در متن وادی دوم می‌گوید هر مخلوقی یک خصوصیت خاص و ویژه‌ای دارد، آقای مهندس کرم را مثال می‌زند که از نظر ما بی‌ارزش است ولی در واقع دارای ارزش‌های زیادی می‌باشد. دلیل وجود نیروهای منفی، ضدارزش‌ها و مشکلات این است که ما بتوانیم با آن‌ها مبارزه کرده و به طرف ارزش‌ها حرکت کنیم در واقع نیروهای منفی نقش نیروی مکمل در هستی را بازی می‌کنند.
پیام در وادی دوم: خوش‌حالیم که به جنگ نرم خود ادامه می‌دهیم تا این مشکلات به یک صورت خوبی از آزمایش درآید در واقع جنگ نرم جنگ با ضدارزش‌ها می‌باشد، یعنی همه مطالب در درون و برون ما می‌باشد.

دستور جلسه دوم:
تولد یکمین سال رهایی مسافر حسین می‌باشد. حسین اولین رهجو، اولین رهایی و اولین تولد در لژیون پانزدهم می‌باشد. او رهجوی فوق‌العاده بی‌حاشیه‌ای بوده و از همان روزهای اول فرمانبرداری کرد، هیچ موقع در حین سفر گله و شکایتی نداشت و همیشه در لژیون به من کمک می‌‎کند. خواسته قلبی حسین، آمدن همسفرانش به کنگره می‌باشد.
در پایان پیشاپیش هفته راهنما را در راس به بزرگ مرد کنگره 60، آقای مهندس و راهنمایان عزیز تبریک عرض می‌کنم. انشالله بتوانیم در هفته آینده به نحو احسنت، به بهترین شکل ممکن از این عزیزان قدردانی و تشکر کنیم.
اعلام سفر مسافر حسین:
آنتی‌ایکس مصرفی، شیره و تریاک، روش درمان D.S.T،  با داروی OT مدت سفر، 10 ماه و 26 روز به راهنمایی، علی‌آقا ملابیک، رهایی 15 ماه، ورزش در کنگره والیبال.
آرزوی مسافر حسین:
آرزوی من این است که هیچ معتادی در جامعه وجود نداشته باشد.
سخنان مسافر حسین:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر. در ابتدا خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توانستم در کنگره حضور پیدا کنم و درمان شوم، از آقای مهندس و خانواده محتر‌شان و راهنمایان شعبه خواجو کمال تشکر را دارم و همچنین هفته راهنما را پیشاپیش تبریک عرض می‌کنم. وارد کنگره که شدم سعی کردم تاحد امکان به گذشته فکرنکنم و برای آینده تلاش بیشتری داشته باشم. خداوند را شاکرم که به درمان رسیده‌ام و کیفیت زندگیم بهتر از قبل شده است از تمامی دوستانی که در تولد من شرکت داشته‌اند سپاسگزارم.

تایپ: مسافر مهرداد لژیون هشتم و مسافر بهزاد لژیون ششم
تنظیم و ارسال: مسافر حسن لژیون دوم

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .