English Version
English

موقعیت، زمان، مکان و جایگاه را خداوند یک بار در اختیار انسان قرار خواهد داد

موقعیت، زمان، مکان و جایگاه را خداوند یک بار در اختیار انسان قرار خواهد داد

چهاردهمین جلسه از دور سی‌ودوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی نیمایوشیج بهشهر به استادی مرزبان محترم مسافر مهدی، نگهبانی مسافر اسماعیل و دبیری مسافر سیف‌الله با دستور جلسه "وادی دوم و تاًثیر آن روی من" پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به‌کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مهدی هستم مسافر. خوشحالم  از اینکه درکنار شما دوستان قرار گرفتم و هفته راهنما را خدمت کلیه راهنمایان عزیز تبریک عرض می‌کنم‌. در هفته راهنما از راهنمایان خودتان تشکر کنید قبل از انجام هرکاری ببینید که رهایی شما چقدر ارزش دارد این‌که دیگر سراغ مواد نمی‌روید اینکه عشق و آرامش را کنار فرزند و همسر خود تجربه می‌کنید چقدر ارزش دارد؟ باید قدردانی به‌گونه ای باشد که ارزش زحمات راهنمایان را داشته باشد و قدردانی و تشکر باعث بالا رفتن انرژی می‌شود.

راهنما طبق تجربه‌اش راه درست را به ما نشان می‌دهد دیگه ادامه اش با خودمان است که چه راهی انتخاب کنیم در کتاب ۱۴ مقاله انگشت اشاره‌ای سمت خورشید نشان می‌دهد راهنما همان انگشت اشاره است که خورشید را به ما نشان میدهد. گندم برای خورده شدن زیر سنگ آسیاب می‌رود برای خدمت در کنگره نباید گذشته خود را فراموش کنیم که کنگره چه کاری در حق ما کرده است و به خدمت کردن در کنگره افتخار کنیم. دوره هشتم مرزبانی هم سعی کرد بدون نقص طبق قوانین خدمت کند  رابطه ای که بین ما گره خورده است قلبی است و برای یکدیگر  در اینجا گرد هم آمده‌ایم. اگر گاهی باعث رنجش شما شده‌ایم بدانید که ما جز وظیفه کاری انجام نداده‌ایم. ما باید از کتاب و نوشته‌های جناب مهندس بهره ببریم و استفاده کنیم از صحبت‌هایی که در جلسه بیان می‌شود کمال بهره و استفاده را ببریم. موقعیت ، زمان، مکان، جایگاه را خداوند یک بار در اختیار انسان قرار خواهد داد پس از این موقعیت درست استفاده نمایید. از اینکه با سکوت خود به صحبتهای من گوش دادید سپاسگزارم.

تایپ: مسافر حسین

عکس: مسافر مسلم

ارسال: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .