English Version
English

برای خدمت کردن باید آموزش دید

برای خدمت کردن باید آموزش دید

راهنما مسافر حسن با بیست و سه سال تخریب وارد کنگره شد، آنتی ایکس های مصرفی تریاک، شیره، متادون، ب۲، الکل، حشیش و کراک بوده، مدت سفر ده ماه و بیست و هفت روز، روش درمان دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی، با راهنمایی مسافر کریم، ورزش تنیس روی میز، والیبال، رهایی شش سال و ده ماه
مسافر حسن اکنون بعنوان راهنمای درمان لژیون هفدهم در حال خدمت هستند، با ایشان مصاحبه ای داشتیم شما را به خواندن آن دعوت می کنیم. 

انگیزه شما برای خدمت در کنگره ۶۰ چیست؟

ما در پیام های استاد سردار پیامی داریم که ایشان می فرمایند، برای خدمت کردن باید آموزش دید و برای آموزش تا مرحله ای که امکان دارد پیشروی کنیم، خدمت کردن در کنگره ۶۰ مخصوصا در قسمت راهنمایی این را به من مسافر یادآوری می کند که با مشکلات و مسائلی که دارم روبرو کند و به واسطه همان مشکلات رهجویم اگر مشکل و یا مسئله ای دارد بتوانم با او هماهنگ شوم و جواب مناسب را به آن رهجو بدهم. خدمت در کنگره ۶۰ به لحاظ اینکه خدمت کردن رایگان و بدون دستمزد می باشد شیرینی خاص خودش را دارد مخصوصا به نوعی به همدردهایمان و کسانی که مثل خودمان مشکل مصرف مواد مخدر را داشتند و دارند، و این از بهترین جایگاه های خدمتی می باشد.

آیا شما عضو لژیون سردار هستید و خدمت مالی را در کنگره ۶۰ را چگونه می بینید؟

بله خوشبختانه من عضو لژیون سردار هستم و کنگره ۶۰ بهترین جا برای کمک های مالی می باشد. من به رهجوهای خودم همیشه این مطلب را یادآور می شوم که پدر خانواده با سختی هایی که دارد یک ماه تمام صبح و شب کار می کند و زحمت می کشد که پولی به دست بیاورد و آن پول را به همسرش می دهد تا برای بچه هایش خرج کند و از این خرج کردن برای بچه ها لذت می برد حال کنگره  ۶۰ نیز همین طور است که اگر بتواند در لژیون مالی و حتی قانون یازدهم کمکی انجام بدهد حتی اگر کوچک باشد ولی همان کمک کوچک به نوبه خودش خیلی خیلی زیاد است و چون کاری که انجام می دهند احیای انسانیست پس بسیار ارزشمند است.


به نظر شما در چه جایگاهی خدمتگزار به جای خدمت خیانت می کند؟

به دلیل این که من در جایگاه مرزبانی و راهنمای تازه واردین خدمت می کردم اگر کوچک ترین کوتاهی در کنگره ۶۰ انجام بدهی یعنی نظر شخصی خودت را نسبت به قوانین کنگره ۶۰ ارجح قرار دهی و اگر قوانین و حرمت ها را زیر پا بگذاری خیانت خیلی بزرگی است.

چه چیز باعث می شود که بهتر خدمت کنیم و به حال خوب و خوش برسیم؟

اینکه یک شخص با خدمتی که در کنگره ۶۰ انجام می دهد و باعث آرامش انسان های دیگری می شود، همین مسئله بسنده می کند یعنی شما با هر جایگاهی که هستی و کاری که انجام می دهی باعث می شود لبخندی بر روی لب های کسی جاری شود و وقتی که او به آسایش و آرامش می رسد این بهترین چیز است.

یک خدمتگزار چگونه باید مراقب باشد تا قبله اش را در مسئولیتش گم نکند؟
هدف در رابطه با کاری که ما در کنگره ۶۰ انجام می دهیم مهم است و این هدف باید با بهترین کیفیت به انجام برسد و این نباید باعث شود که من راهنما به واسطه شالی که دارم بتوانم کاری را انجام بدهم که شایسته و بایسته آن شال نباشد.

پیام خود را در مورد هفته آینده که به نام راهنما مزین شده بفرمایید.

من هم این هفته را به تمام راهنمایان کنگره 60 تبریک می گویم خصوصا به اول راهنما آقای مهندس دژاکام. این هفته را با تمام وجود از راهنمای خود قدر دانی کنیم و قدر این عزیزان را بدانیم.

در خاتمه چند کلمه و یا واژه را بیان می کنم شما در جواب نظرتان را بفرمایید.

مهندس دژاکام: سلطان عشق
ایجنت: پدری دلسوز که برای ارتقای نمایندگی هر کاری را انجام می دهد که در راستای قوانین باشد
مرزبان: خدمت بدون چشم داشت و بهترین اعمال برای رشد کنگره
راهنما: پدری دلسوز، مربی توانمند و استادی با انگیزه برای انتقال آموزش های مهندس به رهجوهایش. 

مرزبان خبری مسافر رحیم 

مصاحبه مسافر کسری لژیون چهارم

تنظیم و ارسال مسافر مهدی لژیون هفتم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .