English Version
English

راهنمایان عزیز بدون هیچ چشم‌داشتی و به‌صورت رایگان خدمت می‌کنند

راهنمایان عزیز بدون هیچ چشم‌داشتی و به‌صورت رایگان خدمت می‌کنند

جلسه دوم از سری پنجاه و سوم کارگاه‌های آموزش عمومی کنگره۶۰، نمایندگی سلمان فارسی به استادی راهنمای محترم مسافر مهدی، نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر مهران با دستور جلسه وادی دوم وتاثیر آن روی من پنجشنبه 6اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16 آغاز به کار نمود

سخنان استاد:

 در طول هفته در مورد این دستور جلسه صحبت کردند و نیازی نیست من اضافه گویی کنم، مهم‌تر از همه دستور جلسه هفته آینده می‌باشد هفته راهنما: هفته راهنما را به آقای مهندس و به تمام راهنمایان کنگره60 چه در قسمت هم‌سفران و چه در قسمت مسافران تبریک عرض می‌کنم، انشاالله تمام سفر دومی‌ها بتوانند در آزمون آینده به این جایگاه دست پیدا کنند و به‌سوی تعادل تعالی قدم بردارند، درباره دستور جلسه راهنما صحبت کردن برای من کمی سخت می‌باشد، دستور جلساتی که برای برگزاری جشن‌ها در کنگره60 توسط آقای مهندس دژاکام اعلام می‌شود جهت آموزش گرفتن و قدردانی و سپاس‌گزاری می‌باشد. راهنمایان عزیز بدون هیچ چشم‌داشتی و به‌صورت رایگان خدمت می‌کنند و ما باید همواره قدر و ارزش آن‌ها را داشته باشیم. در سی دی کافر استاد امین در این رابطه صحبت می‌کنند کافر تنها کسی نیست که دینی نداشته باشد یا نماز نخواند لطفی هم که در حق ما می‌شود یا نعمتی که در اختیار ما قرار داده می‌شود اگر قدر ندانیم و نادیده بگیریم کافر محسوب می‌شویم. کفر، نعمت از کفت بیرون کند، شکر نعمت، نعمتت افزون کند. درنتیجه برای ادامه‌دار بودن این نعمت‌ها باید قدردان و سپاس‌گزار این عزیزان باشیم.

دستور جلسه دوم

مسافر حیدر علی در بدو ورودشان تسلیم و فرمان‌بردار بودند و هرکاری که من به‌عنوان راهنما به ایشان می‌گفتم به نحو احسن انجام می‌دادند، در ابتدا به خاطر حس‌های منفی که داشتند سفر برایشان سخت بود ولی به‌محض ورود به کنگره۶۰ با تسلیم شدن و مطیع بودن سفر خود را آغاز کردند. ایشان هفته‌ای یک الی دو سی دی می‌نوشتند و بعد از ۱۱ماه به رهایی و درمان رسیدند. ایشان در سفر اول نیز در لژیون سردار و جایگاه دنور حضور داشتند و در قسمت OT نيز خدمت انجام دادند. امیدوارم در ادامه با حرکت قوی و استوار در امتحان راهنمایی شرکت کنند و به شال راهنمایی نائل گردند. در پایان این سالگرد رهایی را به خودش و هم‌سفران محترمشان تبریک عرض می‌کنم.

اعلام سفر مسافر حیدرعلی:

انتی ایکس مصرفی تریاک و شیره، مدت تخریب 14سال، نام راهنما آقای مهدی نجفی، مدت سفر 13 ماه 4روز، مدت رهایی 1 سال و 6 ماه

آرزوی مسافر حیدرعلی:

امیدوارم مسافران در کنگره 60 به یک رهایی با کیفیت برسند

سخنان مسافر حیدرعلی:

آن چه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است من که می‌گویم کلام من نیست بلکه فردی است در جمع بیکران هستی که باورش کار هرکس نیست مگر معنای آن بداند که آن چیست ارابه‌ها را در بیکران به حرکت درآورید که نگهبان ماوراء به آنچه در زمین می‌گذرد نیازمندند بشکافید آنچه شکافتنی نیست ودردل سنگ بروید و ترکیب‌ها را جدا نمایید. هفته راهنما را به آقای مهندس دژاکام، راهنمای عزیزم آقای مهدی نجفی و راهنمای درمان سیگار آقای فراز فروغی و نیز راهنماهای همسفرانم تبریک عرض می‌کنم، در ابتدای ورود به کنگره ۶۰ در اوج ناامیدی به سر می‌بردم و اصلاً باور نداشتم که بتوانم به رهایی برسم. خدا را برای این عمل عظیم شکر می‌نمایم. من هرچقدر در کنگره۶۰ خدمت کنم نمی‌توانم جبران این زحمات و حال خوبی که در حال حاضر دارم را پرداخت کنم با تغییر یافتن حس‌های درونی من احساس جوانی وزنده بودن دارم و خستگی جسمی درمن نمی‌باشد من قبلاً یک سفر ناموفق داشتم که باعث شد متوجه اشتباهاتم بشوم و از آن اشتباهاتم درس بگیرم و با فرمان‌برداری کامل از آموزش‌های کنگره۶۰ و راهنمای عزیزم به رهایی باکیفیتی برسم. من به تخریب‌هایی که در زمان مصرف مواد مخدر به جسم  و خانواده خودم وارد کرده‌ام کاملاً آگاه هستم و امیدوارم بتوانم جبران خسارت بنمایم

سخنان راهنمای محترم  همسفر آقا، همسفر صالح:

اگر همسفری فقط برای این‌که مسافرش به رهایی برسد به کنگره 60 بیاید مسافرش رها نمی‌شود، زمانی مسافر رها می‌شود ک از طرف خانواده رهاشده باشد. مهدی پسر خیلی گلی می‌باشد، روزهایی بود که می‌گفت امیدوارم زودتر خدمت ایجنت آقا صالح تمام شود که ایشان به لژیونش هم برسد ایشان بسیار فعال است. افراد زیادی در حال تلاش هستند برای آزمون راهنمایی امیدوارم که همگی در این راه موفق شوند، یک رهجو وظیفه‌اش می‌باشد که هفته راهنما را به بهترین شکل از راهنما خودش تشکر و قدردانی کند زیرا شخصی تأثیرگذارتر از راهنما در زندگی هیچ فردی وجود ندارد، حضور آقای مهندس در زندگی ما بسیار حائز اهمیت است، من بسیار خرسندم که ایشان به‌واسطه سی‌دی‌ها با ما در ارتباط هستند و این انرژی و محبت را به ما منتقل می‌دهند، امیدوارم که همگی بتوانیم این هفته به بهترین شکل ممکن از راهنمایان تشکر و قدردانی کنیم.

سخنان همسفر آقا، همسفرمهدی:

این سفر برای پدرم بسیار سخت بود، این تولد را به ایشان تبریک می‌گویم. ایشان بیش از ۱۵ سال تخریب داشت، بیشتر افکار من در دوران کودکی مصرف مواد بود اما در ادامه شرایط پدرم را می‌دیدم که او چقدر تغیر کرده است؛ جسمش بود اما خودش بسیار در بی‌تعادل زیادی به سر می‌برد. نقطه تحمل پدرم بسیار کم بود و به خانواده آسیب زیادی می‌رساند بابت این که در کنگره 60 حضور داریم بسیار خرسند هستم. در اینجا جا داره هفته راهنما را به آقای مهندس دژاکام و تمام راهنمایان کنگره60 مخصوصاً به راهنمای خودم آقا صالح و راهنمای پدرم آقای مهدی نجفی تبریک بگویم.

سخنان همسفر، خانم زهره:

مرده بودم زنده شدم،گريه بودم خنده شدم / دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم
سلام‌ دوستان زهره هستم‌ همسفر. خداوند را شاکر و سپاسگزارم که در کنگره۶۰ حضور دارم، از آقای مهندس و خانواده‌ محترم ایشان، از استاد امین به خاطر آموزش‌های جهان‌بینی تشکر می‌کنم. از استاد خودم خانم مهدیه که با آموزش‌های خوبشان باعث شدند گره‌های بسیاری از زندگی‌ من باز شود تشکرمی کنم. از راهنمای مسافرم، آقا مهدی که برای مسافرم بسیار زحمت کشیدند و توانستند ایشان را به رهایی برسانند و همچنین از آقا صالح راهنمای پسرم تشکر می‌کنم. وادی دوم‌ برای من بسیار کارساز بود زیرا خیلی ناامید بودم و طعم تلخ اعتیاد را چشیدم، به خاطر ترکهای زیادی که مسافرم داشت کاملاً ناامید شدم و حتی زمانی که پیام کنگره۶۰ برایم آمد به‌ آن‌ هيچ اعتقادی نداشتم. زمانی که به کنگره۶۰ وارد شدم فهمیدم که چه مکان مقدس و امنی است اما بعد از مدتی مسافرم کنگره 60 را رها کرد و باز ناامید شدم و به راهنمای خودم گفتم که‌ می‌خواهم کنگره۶۰ را رها کنم، اما راهنمایم فرمودند برای خودت سفر کن و به خاطر حرکت من مسافرم دوباره به کنگره۶۰ آمد و این مرتبه محکم و استوار سفر کرد و به درمان و رهایی برسد.
سخنان همسفر حیدر علی

سخنان راهنما محترم همسفر، خانم مهدیه:

خداوند را سپاسگزارم که به خاطر این تولد در این جایگاه حضور دارم. دستور جلسه این هفته در رابطه با امید و ناامیدی می‌باشد. من‌ و خانم‌ زهره عزیز در‌ یک لژیون بودیم، زمانی که بنده لژیون تشکیل دادم ایشان ادامه سفر خودشان را در لژیون من به اتمام رساندند و‌ سفر بسیار خوبی داشتند، به دلیل اینکه ایشان سفر خوبی داشتند و‌ سی‌دی‌های آموزشی را به‌خوبی می‌نوشت باعث شد‌ مسافرشان هم‌ یک سفر باکیفیت و خوب را به اتمام برسانند‌ و در ادامه خدمتگزار کنگره 60 شوند‌. آقا مهدی پسرشان هم همراه خانواده به کنگره 60 آمد این خانواده حس فوق‌العاده خوبی دارند، بنده در کنار این خانواده آموزش‌های زیادی گرفتم، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم  و‌ این جشن زیبا را‌ تبریک عرض می‌کنم

مرزبان کشیک

نگارش: مسافر حسین مظاهری لژیون 12،مسافر رضا کورنگی لژیون 17  

ویرایش: مسافر سجاد سنابادی لژیون 23

 کاور: مسافر صادق صفدریان لژیون 7

عکاس: مسافر علی چلمقانی لژیون 25 

تنظیم: مسافررسول طباطبایی لژیون 26

از طرف خدمتگزاران سایت تقدیم نگاه زیبایتان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .