English Version
English

کنگره، جسم، روان وجهانبینی را باهم در یک راستا به درمان میرساند

کنگره، جسم، روان وجهانبینی را باهم در یک راستا به درمان میرساند

هفتمین جلسه از دور پنجاه و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه چالوس با استادی مسافر فرهاد، نگهبانی موقت مسافر جواد و دبیری مسافر بهزاد با دستور جلسه " وادی دوم و تاثیر آن روی من " سه‌شنبه مورخ  چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان فرهاد هستم مسافر، شاکر خداوند هستم که بار دیگه در این جایگاه میتوانم خدمت کنم زیرا تمام دانایی ها، تکامل ها، آموزش ها و آگاهی ها همه در جمع اتفاق می افتد ممکن است انفرادی هم انسان گاهی به نقاطی دست یابد ولی ریشه تکامل در جمع شکل میگیرد، باید سپاسگزار خدا بود که در کنگره حضور داریم و در جمع در حال آموزش هستیم.
دستور جلسه وادی دوم و تاثیر آن روی من، قبل از ورود به کنگره و قبل از آموزش های کنگره خیلی ناامید بودم و به آن فلسفه خلقت خودم پی نبرده بودم، با اینکه تخریب چندانی نداشتم، اما بارها در فکر خودکشی بودم و افکار بسیار سمی داشتم.
کنگره، جسم، روان وجهانبینی را باهم در یک راستا به درمان میرساند، من روانم بیشتر از جسمم تخریب داشت، فکر می‌کردم انسان به دنیا می آید و زندگی میگزراند و از بین می‌رود و هیچ عقبه دیگری ندارد، به قول استاد امین: اگر می‌خواهی یک کار ضد ارزشی را زیبا جلوه دهی، کافی است حتما در بسته بندی زیبا ارائه اش بدهی.


ما این کار را خوب انجام می‌دادیم با مطالعاتی که انجام می‌دادیم فکر می‌کردیم همه چیز را می‌دانیم و به این نتیجه می‌رسیدیم که دنیایی بعد از مرگ وجود ندارد و ته آن پوچ است در نتیجه به تخریب خود با اراده ی بیشتر ادامه می‌دادیم، به قول جناب مهندس: اگر هزار جلد کتاب هم خوانده باشی و اگر استاد دانشگاه هم که باشی وقتی مصرف کردی کارت تمام است، واقعا هم همینطور بود و هیچ کدام از آن کتاب هایی که خواندم نتواست برایم معرفت و دانایی شود.
برادرم که کارش درزمینهٔ ی گیاهان دارویی است، ‌پیش من آمد و از من اجازه گرفت تا از باغچه‌ خانه‌ام علف‌هایی که من آن‌ها را هرز می‌پنداشتم بچیند و ببرد، از او دلیلش را جویا شدم و در جوابم از خاصیت آن گیاهان برایم گفت و از آنجا بود که من به این قانون پی بردم که هیچ موجودی جهت بیهودگی پا به حیات نمی‌نهد و هر چیزی که در هستی وجود دارد خاصیت و رسالتی دارد.


تایپ: مسافر سینا
عکس: مسافر حامد
تنظیم وارسال :مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .