English Version
English

گروه خانواده - با تفکر درست است که راه درست را می‌رویم

گروه خانواده - با تفکر درست است که راه درست را می‌رویم

وقتی به هستی نگاه می‌کنیم و می‌بینیم یک‌دانه با رسیدگی به درختی عظیم تبدیل می‌شود، من هم می‌توانم با تفکر و اندیشه درست و پشت سر گذاشتن تاریکی‌ها و ظلمات به‌طرف نور و روشنایی حرکت کنم و سعی کنم از تجربیات قبلی درس بگیرم و ذره‌ذره آموزش‌ها را کاربردی کنم و روزبه‌روز بهتر و بهتر شوم. خداوند بزرگ در وجود همه موجودات روی زمین قدرت و استعداد قرار داده، این ما هستیم که باید بتوانیم این نیروها را به‌طرف خوبی، نیکی و دوستی هدایت کنیم؛ مانند چشمه‌ای که راهش را پیدا می‌کند و به بحر و اقیانوس می‌رسد.

با انتخاب درست و ایمان داشتن به قدرت مطلق و رفتن به راه راست و صراط مستقیم و به اتکا به نیرویی که به ما عطا شده، به‌سوی نور و روشنایی حرکت کنم تا به آرامش و صلح برسم. این راه شاید طولانی باشد؛ اما قطعاً اگر در راه راست پیشرو باشیم به هدف خواهیم رسید. ما باید در انسان‌ها دنبال نکات منفی نباشیم و خوبی و زیبایی انسان‌ها را ببینیم؛ با تفکر درست است که ما راه را درست می‌رویم. ما به خیلی چیزها فکر می‌کنیم و خودمان را حقیر می‌دانیم؛ اما باید بدانیم که هیچ‌کدام از ما بیهوده آفریده نشده‌ایم؛ نه‌تنها انسان بلکه تمام موجودات حتی کرم یا مگس.

باید به جنگ آگاهی و جنگ اندیشه و افکار برویم تا بتوانیم مشکلات راحل کنیم و شهر درونمان را آباد سازیم و خودمان را پیدا کنیم و این هم به جز فکرکردن و کوشش‌کردن میسر نمی‌شود. در شهر وجودی همه ما، قدرت و استعدادی نهفته است؛ این ما هستیم که باید بتوانیم این نیروها و قدرت‌ها را به‌سوی خوبی و نیکی سوق دهیم و در راه مستقیم حرکت کنیم که در آن صورت قطعاً خداوند متعال نیز ما را یاری خواهد رساند. متشکرم از آقای مهندس بابت چنین بستر مناسبی که برای آموزش ما فراهم کردند. بابت انجام این عمل عظیم شکر، شکر، شکر.

 

نویسنده: همسفر شکوفه، رهجوی راهنما همسفر فرزانه (لژیون اول)
تایپ و ویراستار: همسفر گوهر، رهجوی راهنما همسفر فرزانه (لژیون اول)
ارسال: همسفر آمنه، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی آبیک

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .