English Version
English

باید بدانیم که بی‌جهت خلق نشده‌ایم

باید بدانیم که بی‌جهت خلق نشده‌ایم

چهارمین جلسه از دوره هفدم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه کنگره ۶۰ نمایندگی اسبیکو با نگهبانی مسافر ولی و استادی مسافر علی و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه« وادی دوم و تاثیر آن روی من »  روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۷ آغاز  به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:


خدا را شاکرم که در این جایگاه هستم که می‌توانم آموزش بگیرم و خدمت کنم. از راهنمای خوبم آقای علیرضا ممنونم بابت آموزش‌هایی که از ایشان گرفته‌ام و سپاس‌گزارم از آقا رضا و همه افرادی که تلاش کرده‌اند و این بستر را فراهم نموده‌اند تا من مصرف کننده بتوانم به درمان اعتیاد برسم. دستور جلسه وادی دوم است هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. اگر بخواهم از طبیعت بگویم خداوند دریاها و اقیانوس‌ها را آفریده است و این‌ها بی‌جهت درست نشده‌اند. ابرها از دریاها و اقیانوس تشکیل می‌شوند و به‌وسیله ابرها زمین مرده زنده می‌شود، در همین فصل بهار ما که به دل طبیعت می‌رویم درختان را سرسبز می‌بینیم و همه شکوفه داده‌اند، انسان‌های خسته از گرما به درختان پناه می‌برند پس خداوند درختان را بی‌جهت خلق نکرده است و ما از سایه‌بان درخت استفاده می‌کنیم، همین‌طور از میوه‌های آن هم استفاده می‌کنیم. اگر بخواهیم در مورد کنگره بگوییم خداوند جناب مهندس را خلق کرد و ایشان را هدایت کرد برای اینکه مصرف کنندگانی که در باتلاق تاریکی‌ها گم شده بودند و صراط مستقیم را گم‌کرده بودند و همیشه به سمت ضد ارزش‌ها می‌رفتند این بستر را برای ما فراهم کرد، این خودش یک نمونه از مخلوقات خداوند است.

جناب مهندس این بستر را فراهم کرده‌اند که من رهجو به کنگره بیایم و با آموزش‌هایی که از ایشان می‌گیرم با همین متد DST و داروی OT بتوانم به درمان برسم و ما باید بدانیم به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم، من نباید ناامید شوم که نیروهای منفی در من اثر بگذارند و بگویم من رهجو چگونه می‌خواهم به درمان برسم، به مسائل روزمره زندگی خودم برسم یا در کنگره خدمتگزار شوم. اگر ناامید شوم و نیروهای منفی در من اثر بگذارند هیچ‌وقت موفق نخواهم شد. من باید اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کنم و این‌گونه نباشد که بگویم خداوندا چرا من را خلق کردی من بیهوده به این دنیا آمدم خدایا چرا من در یک خانواده فقیر به دنیا آمدم، چرا در خانواده ثروتمندی به دنیا نیامده‌ام، اگر در خانواده ثروتمندی به دنیا می‌آمدم معتاد نمی‌شدم. این افکار توسط نیروهای منفی به سراغ ما می‌آید تا او را ناامید کنند تا از این طریق به سمت ضد ارزش‌ها برود. زمانی که خداوند انسان را خلق کرد او را بر سر دوراهی قرار داد که یا به سمت ارزش‌ها حرکت می‌کند یا به سمت ضد ارزش‌ها پس این دست خود ما است که اعتمادبه‌نفس داشته باشیم و ناامید نباشیم و بدانیم که بی‌جهت خلق نشده‌ایم و باید به سمت ارزش‌ها حرکت کنیم. انشاالله که من بتوانم در کنار همه دوستان خدمتی انجام بدهم و همیشه شکرگزار باشم و بدانم که کنگره همه چیز را به من داده است، سلامتی را به من داده است، مواد را از من گرفته است و من هم باید در جایگاهی خدمتگزار کنگره باشم.

 

تایپ: مسافر ستار لژیون پنجم
عکس و ارسال: مسافر محمد لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .