English Version
English

وادی دوم به ما امید می‌دهد

وادی دوم به ما امید می‌دهد

جلسه اول از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، ویژه مسافران با استادی مسافر یونس، نگهبانی مسافر محمدرضا و دبیری مسافر ابراهیم، با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان یونس هستم یک مسافر


از ایجنت محترم و گروه مرزبانی و نیز راهنمای عزیزم سپاس‌گزارم که اجازه دادند در این جایگاه قرار گرفته و خدمت کنم.
دستور جلسه این هفته وادی دوم می‌باشد، زمانی که همسفرم فهمید که من سخنران جلسه امروز می‌باشم، گفت که این دستور جلسه برای تو لازم است و ایشان درست می‌گفتند زیرا مدتی بود که من راه خود را گم‌کرده بودم و ناامیدی بر من غلبه کرده بود.

در ابتدای وادی دوم گفته می‌شود که ما خوشحالیم از اینکه به جنگ نرم خود ادامه می‌دهیم و می‌دانیم که جنگ نرم همان جنگ افکار و اندیشه‌ها است، همچنین از وادی اول می‌دانیم که هر چیزی برای خلق شدن نیاز به یک اندیشه دارد.

وادی دوم به ما امید می‌دهد که بعد از سال‌ها تخریب در اثر مصرف مواد  مخدرمی‌توانیم درمان شویم و جایگاه خاص و نیز احترام خود را در جامعه بازیابیم. من اگر بخواهم خودم را مثال بزنم باید بگویم که در زمان اعتیاد هیچ‌کس به من اعتماد نمی‌کرد که حتی یک‌تکه چوب خشک نزد من به امانت بگذارد و همه از من فرار می‌کردند زیرا می‌ترسیدند از ایشان تقاضای پول کنم. در آن دوران حتی همسر و خانواده و اطرافیانم به من احترام نمی‌گذاشتند و به من به چشم یک فریب‌کار نگاه می‌کردند که هدفم این است که با کلاه‌برداری، پول موادم را تأمین کنم. این مسائل باعث شده بود که امیدم را از دست بدهم و امیدی به آینده نداشته باشم اما کنگره شخصیت من را تغییر داد و نگاه من به زندگی را عوض نمود.

در کنگره شصت به‌قدری محبت در انسان نفوذ می‌کند که فرد به هرچه راهنما بگوید عمل می‌نماید و چون‌وچرا نمی‌کند زیرا فرد متوجه می‌شود که راهنما بیش از او آگاهی دارد. من بعد از رهایی از تک‌تک لحظات زندگی لذت می‌برم و دوست دارم که با خانواده و دوستان خود وقت بگذرانم و این وعده‌ای است که پیش‌ازاین، وادی دوم به من داده بود.

در این وادی گفته می‌شود که از ذرات جرقه می‌توان به نور رسید و این در صورتی است که در طول سفر به تمام گفته‌های راهنما عمل کنیم. امیدوارم که بتوانم با خدمت کردن در کنگره صفات منفی در وجودم را تغییر دهم و به حال بهتری برسم. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از شما سپاس‌گزارم.

تایپ: مسافر علیرضا لژیون هشتم و مسافر اسماعیل لژیون نهم

ارسال خبر: مسافر محمد جعفری لژیون دوم

تهیه توسط گروه وبلاگ امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .