English Version
English

یوسف گم‌گشته بازآید به کنعان غم مخور

 یوسف گم‌گشته بازآید به کنعان غم مخور

 جلسه پنجم از سری پنجاه و چهارم کارگاههای آموزش عمومی کنگره۶۰، نمایندگی سلمان فارسی به استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر مجتبی، دبیری مسافر مصطفی با دستور جلسه وادی دوم و تاثیر آن روی من سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

امیدوارم این جایگاه نقطه شروعی برای حضور قوی‌تر من در کنگره ۶۰ باشد. در ابتدای ورود به کنگره ۶۰ بعضی از جملات و مطالب برایم نامفهوم بودند، مانند این جمله که می‌گوید هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. به‌مرورزمان با گوش دادن به سی‌دی‌ها، خواندن کتاب‌ها و کسب آموزش‌ها توانستم مطالب را بهتر درک کنم. دروازه ورود به فهم وادی‌های کنگره ۶۰ وادی اول می‌باشد، زمانی که تفکر کنم به این نتیجه می‌رسم که مکانی مانند کنگره ۶۰ نمی‌توان یافت که به انسان، ارزشمند بودنش را بفهماند. به‌عنوان‌مثال اگر از راهنما یا سفر دومی سؤال شود که آیا حاضر هستی به دوران مصرفت برگردی، درجواب می‌گوید من دیگر به آن جای قبل تعلق نداشته و تازه خیلی از مسائل را متوجه شده‌ام، خواسته‌های خود را فهمیده و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنم، دیگر حتی به آن زمان نیز نمی‌اندیشم. این جواب یعنی بیهوده نبودن، مشخص بودن هدف و نتیجه آموزش‌های کنگره ۶۰ می‌باشد. تأکید راهنمایان عزیز نیز برای حضور در کنگره ۶۰ و خدمت گرفتن برای کسب آموزش بیشتر است. از آموزش‌هایی که در سفر دوم گرفتم همین وادی دوم است. زمانی من در نشستن برجایگاه استادی هراس داشتم، اما اکنون باجان و دل این خدمت را پذیرفتم، قطعاً اگر قبل از کسب آموزش این جایگاه به من پیشنهاد می‌شد آن‌را قبول نمی‌کردم، ولی طبیعتاً کنگره۶۰ به من آموخت که می‌توانم و اکنون در این مکان حضور دارم. در وادی دوم مطلبی که مربوط به من می‌شود شعر زیبایی است که می‌گوید ( یوسف گم‌گشته بازآید به کنعان غم مخور) یوسف گم‌گشته من گوهر وجودی من است، توانایی‌های من است که حقیقتاً آن‌ها را گم کردم و به دنبال پیدا کردن آن‌ها هستم. خداوند را شاکر هستم که وارد کنگره ۶۰ شده ام که بتوانم آموزش‌ بگیرم و آن گوهر وجودی خود را انشاالله پیدا کنیم.

دستور جلسه هفتگی

 

مرزبان کشیک

پیام مرزبانی: ( مسافر جواد )

1) طبق فرموده جناب مهندس دژاکام حضور و غیاب مسافران سفر اول تنها با کارت کنگره60 و یا رسید مربوطه انجام می گردد و نداشتن کارت یا رسید غیبت محسوب می شود.

2) آزمون داخلی روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 راس ساعت 15:30 برگزار میگردد منابع آزمون: جزوه راهنمایی تازه واردین، جزوه c14، کتاب ادموند و هلیا و کلیه نوشتارهای کنگره60

3) جهت ثبت نام مسابقات جام عقاب طلایی و تکمیل فرم مربوطه به واحد نشریات مراجعه شود، مهلت ثبت نام 2 هفته میباشد.

 

 عکاس: حمید چلمغانی لژیون 12

نگارش: حسین مظاهری لژیون12، حسین عباسی لژیون20، رضا کورنگی لژیون17

ویرایش: محمد دادگستر لژیون 10

کاور: سجاد سنابادی لژیون 23

تنظیم: مجید دولت آبادی لژیون 1

از طرف خدمتگزاران سایت تقدیم نگاه زیبایتان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .