English Version
English

وادی دوم، نگاه جدید

وادی دوم، نگاه جدید

به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید؟
مهدی هستم مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی شربت ot، داروی درمان،شربت ot، روش درمان dst، راهنمای عزیزم حمید آقا، لژیون ۲، نزدیک به پنج ماه در حال درمان هستم.

چه تفاوت در شخصی که مشکلات را حل کرده و فردی که در رفاه بوده است، می‌بینید؟

کسی که از پس مشکلات زندگی برآید به آگاهی نزدیک‌تر می‌شود و انرژی بسیاری از حل کردن مشکلات به دست می‌آورد، مانند چشمه‌ای که کم‌کم شروع به جوشیدن می‌کند، فردی که در رفاه است به‌واسطه پول و شرایط اجتماعی و گاهی اوقات با زد و بند حل می‌کند که چندان لذت‌بخش نیست.

اگر در یک جمله بخواهید وادی دوم را به تصویر بکشید، توضیح دهید؟

من در وادی دوم به نظر خودم یک تغییر نگاه می‌بینم، که تمام موجودات با وظیفه و خدمت پا به هستی گذاشته‌اند، اینکه ما شرایط زندگی را درک کنیم و بتوانیم قدم به هدف‌گذاریم.



به نظر شما، ما چه‌کاری باید انجام دهیم که یاری قدرت مطلق را داشته باشیم؟

انسان باید با تمام نیروی خودش زندگی کند، برای رسیدن به یاری خدا راهی جز رسیدن به ریسمان الهی نداریم، برای رسیدن به پروردگار باید گذشت کرد، از یک سری از کارها عبور کرد، در مسیر مستقیم حرکت کرد و کارهای ضد ارزشی را کنار گذاریم، بتوانیم بخشنده باشیم، مهربان باشیم و در کنگره به این نکته رسیدم که اگر از وادی‌ها عبور کنیم، به نقطه‌ای می‌رسیم که بی‌جهت دیگران را دوست داریم، طبیعت را دوست داریم، یک نقطه و جایگاهی است که قابل توصیف نیست و باید به آن نقطه رسید.

راه امید و درمان اعتیاد در کنگره ۶۰، به نظر شما در چیست؟

به نظر من دیدن الگوهای بی‌نقص است، آقای مهندس هم همیشه می‌گوید که الگو باید بی‌نقص باشد، من زمانی که راهنمای خودم را می‌بینم که با شرایطی مانند من به کنگره آمده و درمان شده است، نور امیدی در من زنده می‌شود. این مسیر زمانی درست است که الگوی درستی داشته باشد. آبروی علم به عمل آن است و آبروی کنگره به الگوهای آن است. ما در کنگره با کلام خوب می‌شویم و کلام در ما بسیار نفوذ دارد.

کسی که سال‌ها در سیاهی و ضد ارزش‌ها بوده است، امید در آن چگونه روشن می‌شود؟
با یک نور، جرقه، حرف یا حتی کلام مسیر تغییر می‌کند. من در دوره سفر قبلی خودم زمانی که در مصرف هرویین بودم، یک جمله از راهنمای خودم، بند هرویین را از من جدا کرد، به من گفت که تا کی می‌خواهی مصرف کنی و این جمله در من تأثیر زیادی داشت. به این نگاه کنیم که خیلی از انسان‌ها در بیرون به ما نگاه می‌کنند و با خوب شدن می‌توانیم الگویی برای آن‌ها باشیم، این صحبت‌های راهنما را هیچ‌وقت از یاد نمی‌برم.

کلام آخر؟
من وادی دوم را به دو بخش تقسیم کردم و در قسمت دوم، به نظر من ما خودمان به‌تنهایی نمی‌توانیم کاری کنیم و در اجتماع به تکامل می‌رسیم، ما در کنگره هم یکی از دلایل درمان ما همین جمع بودن است، در آخر صحبت‌هایم از راهنمای عزیزم و قسمت سایت به خاطر این مصاحبه تشکر می‌کنم.


تایپ و تنظیم: مسافر رامین
تهیه‌شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .