English Version
English

مصرف سیگار، خودکشی تدریجی

مصرف سیگار، خودکشی تدریجی

خلاصه سخنان استاد:
ما افرادی با ارزش و با شخصیت هستیم اما مسیر خود را گم کردیم و مصرف‌کننده سیگار شدیم، به‌مرور زمان تصمیم به ترک گرفتیم ولی قادر به انجام آن نبودیم چراکه گرفتارشده بودیم.
تاریخچه سیگار به فردی به اسم نیکویت که در آمریکای جنوبی برگ نیکوتین را کشف کرد برمی‌گردد و به ملکه اسپانیا هدیه می‌دهد و آن زمان بازی سیگار شروع شد؛ مصرف سیگار در ابتدا کاری اشرافی و مختص افراد پول‌دار بود، پس از یک قرن متوجه شدند که سیگار باعث بیماری و مرگ آن‌ها می‌شود و آن زمان تصمیم به ترک گرفتند اما نمی‌توانستند از این موضوع رها شوند.
یک فیلسوف آن زمان در کتابش نوشته بود که سیگار به‌هیچ‌عنوان قابل‌درمان نیست و خماری دارد؛ از قرن پانزده بشر به دنبال راهی برای ترک سیگار بوده تا پانزده سال پیش که آدامس برای اولین بار از دبی به ایران وارد شد اما کسی مسیر و پروتکل درمان را بلد نبود و کسی به رهایی نرسیده بود. نهایتا آقای مهندس روش درمان آن را کشف کرد و امروزه تنها یک خواسته قوی لازم است تا ما به رهایی برسیم، باید قدرتمند در مسیر درمان سیگار حرکت کنید و این را بدانید که سیگار دروازه ورود به تاریکی و اعتیاد است و اگر درمان نشود امکان بازگشت به مصرف بسیار بالا می‌رود.
همه‌چیز از سیگار شروع می‌شود، افراد مواد را درمان می‌کنند و رها می‌شوند ولی سیگار را نگه می‌دارند، سیگار تمام بلاها را بر سر ما آورد و برای همین امروز فردی که دو ماه بیشتر از سفرش می‌گذرد باید سفر سیگار انجام دهد.
نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که با درمان سیگار درهای رحمت و ثروت خداوند به روی شما باز می‌شود، به نظر من دروازه ورود ثروت و نعمت پس از گذر از مصرف سیگار باز می‌شود.

بزرگ‌ترین خیانت به خود و آینده‌ات مصرف سیگار است چراکه مصرف سیگار یک نوع خودکشی تدریجی است؛ زمانی که سیگار کنار می‌رود افراد متوجه تغییرات ایجادشده در ما می‌شوند اما تا زمانی که مصرف‌کننده سیگار هستیم هیچ‌کس باورمان نمی‌کند؛ دود سیگار قدرت این را دارد که دودهای دیگر را برای تو به ارمغان بیاورد.
انواع دود باید از ذهن تو پاک شوند، این مسیر برای تو نیست و باید مسیر رشد و تغییرت را پیدا کرده و به جلو حرکت کنی، آن زمان خداوند هم به تو کمک خواهد کرد. خداوند می‌گوید به یاد من باش تا به یادت باشم، در جهت من قدم بردار تا فراوانی را به سمت تو  روانه کنم؛ سیستم هستی اتوماتیک است و هر عملی انجام دهی جوابش را دریافت خواهی کرد. ما گره‌های بسیاری در مسیر خود به وجود آورده‌ایم و زمانی که در مسیر گشودن آن‌ها حرکت کنیم خداوند ما را هدایت خواهد کرد و مسیر را به ما نشان خواهد داد اما اول باید گره‌ها باز شوند.
وقتی شما مصرف‌کننده سیگار هستید در جامعه نگاه منفی به شما خواهند داشت و بسیاری از موقعیت‌ها را از دست خواهید داد و اگر کسی فکر می‌کند سیگار به او آرامش می‌دهد سخت در اشتباه است؛ شاید روزهای اول به تو آرامش دهد ولی در انتها انرژی شما را خواهد گرفت و از شما تغذیه خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد از شرایط پیش رو مانند خوردن غذا یا بودن در بهترین مکان‌ها لذت ببرید.

تهیه خبر: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .