English Version
English

به توانایی‌های خود باور داشته باشیم

به توانایی‌های خود باور داشته باشیم

اولین جلسه از دور دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰نمایندگی بیرجند ویژه مسافران، با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر حبیب با دستور جلسه  «وادی دوم و تأثیر آن روی من»  یک‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه 1403 ساعت 16 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محسن هستم یک مسافر. در وادی اول آموختیم که باید تفکر کنیم، درست فکر کنیم و قبل از انجام هر کاری به انجام و چگونگی آن فکر کنیم. تفکر مثبت، رفتار و رویداد مثبت و تفکر منفی، رفتار منفی، حال بد و اتفاقات بد را به دنبال خواهد داشت. آموختیم که تفکر، آغاز خلق است و هر رویداد، اتفاق و یا هر وضعیتی در زندگی ما به وجود می‌آید نقطه آغاز آن از تفکر ما بوده است. آموختیم برای درمان اعتیاد باید فکر کنیم و نقشه‌ای دقیق و حساب‌شده ترسیم نماییم.

اصولاً حرکت در مسیر ضد ارزش‌ها و روی آوردن به مسائل منفی و مخرب و خارج شدن از صراط مستقیم ایجاد حس منفی می‌نماید، مانند احساس ناامیدی و پوچی، این احساسات خاص زمانی است که انسان از مسیر صحیح زندگی خارج‌شده است، در این حالت از خداوند می‌پرسیم که چرا مرا خلق کردی، چرا بایستی من این‌همه بدبخت باشم، چرا این‌همه خرابکاری کردم چطور می‌توانم این‌همه خراب‌کاری را درست کنم؟ ناامیدی، یکی از مخرب‌ترین حس‌هایی است که ممکن است به سراغ انسان بیاید،این حس به‌قدری خطرناک است که حتی ممکن است انسان را به‌جایی برساند که خودش، خودش را نابود کند.


هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم، همه ما دارای خصوصیات و توانایی‌های خاص خودمان هستیم که نظیر آن وجود ندارد. هر یک از ما نسخه‌ای منحصربه‌فرد از قدرت‌ها و توانایی‌هایی هستیم که خداوند به ما داده است. باید دانست که این وضعیت و این احساس قابل‌تغییراست و اگر بخواهیم می‌توانیم آن را تغییر دهیم و همه‌چیز را عوض کنیم و از پایین‌ترین نقاط به بالاترین نقاط و جایگاه‌ها برسیم.
از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.

تایپ: مسافر امیر، لژیون چهارم
ارسال خبر: مسافر میثم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .