English Version
English

هرموجودی قدم به این حیات گذاشته دلیلی داشته است

هرموجودی قدم به این حیات گذاشته دلیلی داشته است

یازدهمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر به استادی مسافر قاسم، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه «وادی دوم و تاثیر آن روی من» در روز یک شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان قاسم هستم یک مسافر. از نگهبان جلسه مسافر محمد سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمودند تا خدمت کنم و آموزس بگیرم. دستور جلسه این هفته (وادی دوم و تاثیر آن روی من) است.
من یک سال و نیم است آرزو دارم که در این جایگاه قرار بگیرم و خوشحالم که به این آرزو رسیدم.
ولی وقتی به وادی ها نگاه می کنیم عشق و محبت را در تمام آن ها می بینیم.
من مصرف کننده 5/2 گرم شیشه خوراکی و کشیدنی بودم. وقتی شیشه را روی زبانم می ریختم خونی می شد و به طور کلی به پایان خط رسیده بودم.
وادی دوم می گوید ما بیهوده به این دنیا نیامده ایم هرموجودی قدم به این حیات گذاشته دلیلی داشته و این برای ما انسان ها که اشرف مخلوقات هستیم جای خود دارد.
ولی من همیشه با خودم می گفتم بیهوده به دنیا آمدم و وقتی بمیرم خداوند باید از من معذرت خواهی کند زیرا من را آفریده که فقط زجر بکشم واذیت شوم.
یک بار هم به خیال این که راحت شوم دست به خودکشی زدم چرا که به خاطر مصرف شیشه توهم می زدم. حتی یک روز در زندگی من آرامش نبود.
برای ترک اعتیاد خیلی از راه ها رفتم و چندین بار اقدام کردم ولی بعد از مدتی برگشت می کردم و در ابتدا هم که به کنگره آمدم فقط به این خاطر بود که خانواده ام متلاشی نشود و برای رهایی نیامده بودم.
آمده بودم که 10 ماه را در این جا سپری کنم ولی آموزش های کنگره من را بیدار کرد.
کم کم  یاد گرفتم که با هر کار ضد ارزشی به خودم آسیب  می زنم.
بعد از آن به کمک راهنمای عزیزم؛ وادی ها و کتاب ها را مطالعه کردم و نوشتم و از هر کدام یک مطلب جدید یاد گرفتم و فهمیدم که اگر به این دنیا آمدم برای این است که خودم را برای جهان های دیگر آماده کنم و همیشه باید از یک چیزی بگذریم تا چیزی دیگر را به دست آوریم.

من آرامش را در پول و ثروت می دیدم ولی، آرامش در کنگره است و در حال خوشی است که الان دارم.
چون هم کارم را انجام می دهم و هم زندگی می کنم و هر چه خداوند صلاح بداند و برای من رقم بزند همان می شود و هیچ وقت منتظر معجزه نیستم.
وقتی به کنگره می آییم و آموزش می گیریم دیگر نمی توانیم مصرف کننده باشیم چرا که می دانیم چه تخریبی به خودمان می زنیم.
امروز با آموزش های کنگره و شخص جناب مهندس که همه ما مدیون ایشان هستیم، یاد گرفتم که کاری که در این هستی به من واگذار کردند را به درستی انجام بدهم تا شب با آرامش بخوابم.
کسی که شیشه مصرف می کند افکارش در اختیار خودش نیست.
من با ورودم به کنگره به همه چیز شک داشتم هیچ چیزی را قبول نداشتم و به تک تک افراد مشکوک بودم.
ولی با آموزش های کنگره فهمیدم افرادی که در این جا کار می کنند مسئولیت دارند وساعت ها بدون هیچ منتی کار می کنند و حالشان خوب است.
این ها افراد بسیار بزرگی هستند و به معنای واقعی، وادی دوم را فهمیدند.
امیدوارم بتوانم با تلاش و کوشش، این جهانی را که در آن زندگی می کنم درست کنم که با اعتیاد وارد جهان دیگر نشوم.
به طور کلی باید به این سیستم، به راهنما، به دارو و به آموزش ها امید و باور داشته باشیم چرا که اگر باور نداشته باشیم به درمان نمی رسیم.
بیرون از اینجا عمل و رفتار ماست که کنگره را به دیگران معرفی می کند با مردم زندگی کنید ولی با حرف مردم زندگی نکنید.
من امروز فهمیدم که بیهوده به این دنیا نیامدم و در جایگاهی نشسته ام که حداقل 250 نفر به صحبت های من گوش می کنند پس من می توانم تاثیر گذار باشم.
در پایان از راهنمای عزیزم و تمام کسانی که باعث شدند من به رهایی و حال خوش برسم متشکرم. ممنونم که با سکوت خودتان به حرف های من گوش دادید.
عکاس: مسافر حسین لژیون هفتم راهنما مسافر محسن
تایپ: مسافر علی لژیون یکم راهنما مسافر احمد
ویراستار و ارسال خبر: مسافر محمد لژیون سوم راهنما مسافر حمید
مرزبان کشیک: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .