English Version
English

انسان یک هدفی داشته که پا به حیات گذاشته

انسان یک هدفی داشته  که پا به حیات گذاشته

لطفاً به رسم کنگره خودتان را معرفی نمائید:
سلام دوستان محسن هستم یک مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک و شیره تخریب بیش از 10سال 10ماه سفر کردم به راهنمای آقا رضا علیزاده به روش DSTهمراه با شربت OT رهایی از دام اعتیاد 8سال رشته ورزشی شنا.
لطفا در مورد دستور جلسه مختصری توضیح دهید؟
دستور جلسه  وادی دوم و تاثیر آن روی من معمولا چیزی که من تجربه کرده ام درمورد این دستور جلسه اشاره به این است که در هرجایگاه که هستی و هر مشکلی که دارید اینکه بتوانی از آن مسئله بگذری و رها کنی مهمترین نکته این است که ارزش خودتان را بدانید انسان یکی از بهترین مخلوق های خداوند است و دارای دو صور آشکار و پنهان است که بقیه جانداران چنین خصوصیاتی ندارند که این خود یک امتیازی است برای انسان.
منظور از پیام وادی چیست؟
اول ارزش و حفظ جایگاه انسان است ، انسان یک هدفی داشته  که پا به حیات گذاشته و بیهوده به دنیا نیامده وهدف اصلی انسان هم فقط در دوجمله است خدمت و آموزش که بتوانیم اول سطح دانایی خودمان را بالا ببریم دوم اینکه به هم نوع خود خدمت کنیم.
وادی دوم چه نقش در زندگی انسان دارد؟
وادی دوم توان این را به من  می‌دهد که من با امید بتوانم در راه صراط مستقیم حرکت کنم و بتوانم خواسته های معقول خودم را به اجرا دربیاورم.
چه زمانی جنگ نرم درون انسان رخ می دهد؟
جنگ نرمی که درون وادی  راجبش صحبت شده به نظر من زمانی شروع می شود که انسانی قصد سفر از تاریکی به سمت روشنایی ها را دارد واین یک جنگ بین نفس اماره و عقل است که بتواند بین خواسته های معقول و نا معقول تصمیم بگیرد.
کلام آخر:
اینکه درتمامی فراز نشیب های زندگی انسان بتواند با امید مشکلات را حل کند و دچار حس پوچگرایی نشود تا به جايگاه های بالاتری دست پیدا کند.

نگارش: مسافر میلاد

نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .