English Version
English

همه چیز در درون ما است

همه چیز در درون ما است

چهارمین جلسه از دوره سی و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی نیما یوشیج بهشهر، به استادی مسافر مجتبی، نگهبانی مسافر محمدعلی و دبیری مسافر پرویز با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن بر روی من" روز یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر
از خدا ی خودم تشکر می کنم که کنگره را در مسیر زندگی من قرار داد تا من به حال خوش برسم . کنگره اولین مکانی است که من به درمان رسیدم .و همچنین از جناب مهندس دژاکام و خانواده محتر مشان کمال تشکر و قدردانی را دارم که چنین بستری را برای درمان ما فراهم نمودند که ما در این مکان می توانیم علاوه بر جسم روان و جهان بینی خودمان را هم درمان کنیم . از راهنمای تازه واردین خودم آقا ابراهیم و راهنمای درمان آقا مصطفی و همچنین راهنمای ویلیام آقا کاظم نیز تشکر می کنم که به بنده کمک کردند تا این راه را به پایان برسانم.

دستور جلسه، هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی نهد یعنی پانهادن تمامی مخلوقین به این هستی یک دلیلی داشته است و اینکه ما بی هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم یعنی ما نباید فکر کنیم که هیچ فایده ای نداریم و حتما با هدف مشخصی خلق شده ایم. همه چیز در درون ما است و ما اگر بتوانیم به نیروهای درونمان پی ببریم مانند یک آتشنشان است که در کوهی قرار دارد و اگر بتوانیم آن را بیدار کنیم به هر آنچه که در تصورماست به آن خواهیم رسید.
ما در این مسیر اگر ذره ای نور دیدیم باید در مسیرش حرکت نمائیم تا به منبع نور برسیم. ما اگر در وادی اول درست تفکر کرده باشیم قطعا به این نتیجه می رسیم که یک چیزهایی را از دست داده ایم که می تواند آن چیز مادی یا معنوی باشد. در ادامه سفر هم به مشکلاتی برمی خوریم  که نباید ناامید شویم که چرا مشکلات برای من پیش می آید.
ما اگر فکر کنیم که چیزی در این هستی بیهوده خلق شده است قطعا به فلسفه وجودی آن پی نبرده ایم. از اینکه به صحبت های من توجه کردید متشکرم.

تایپ: مسافر مسلم

ارسال: مسافر محسن

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .