English Version
English

ستون و چراغ راه

ستون و چراغ راه

جلسه ششم از دوره سی و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ در تاریخ 2 اردیبهشت 1403 و با دستور جلسه " وادی دوم و تأثیر آن روی من " با استادی راهنما مسافر امیرعلی، نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر قاسم ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر محترم تشکر می‌کنم که اجازه دادند تا اولین مشارکت را داشته باشم و آموزش بگیرم. اگر بخواهم در مورد دستور جلسه صحبت کنم، ابتدا باید سخنان چهارشنبه آقای مهندس و به مشارکت‌های جلسه گوش کنم و درنهایت خودم مشارکت داشته باشم. وادی‌ها ستون و چراغ راه هستند؛ یک رهجو اگر فقط دارو کم کند و وادی‌ها را کار نکند و آموزش نگیرد، نمی‌تواند به رهایی مدنظر کنگره نزدیک شود. همان‌طور که آقای مهندس فرمودند؛ وادی اول که در مورد تفکر صحبت می‌کند باعث می‌شود که ما به صلح و آرامش برسیم. باید وادی اول را فرا گرفت تا به وادی دوم رسید. من باید قبل از آنکه به شعبه بیایم، ابتدا باید یک مطالعه‌ای در مورد دستور جلسه انجام دهم تا بتوانم برداشت خوبی از جلسه داشته باشم.

وادی دوم می‌گوید که ما به‌واسطه تفکرات غلط برای خودمان سالیان متوالی مشکلاتی به وجود آوردیم. اگر ما بخواهیم که تفکرات خود را درست کنیم، باید در مسیر درست و سمت ارزش‌ها حرکت کنیم. سی‌دی‌هایی که ما گوش می‌دهیم برای ما به‌منزله یک کلاس خصوصی است و باعث می‌شود که آموزش‌های لازم را در جهت بهبود سطح تفکر خودمان بگیریم. ما می‌توانیم با آمدن به کنگره و نشستن بر روی صندلی‌ها و گرفتن آموزش‌های لازم از تخریب بیشتر جلوگیری کنیم و همچنین به درمان خودمان کمک کنیم. گاهی اوقات به مطالعه در سایت کنگره 60 بپردازیم و این باعث می‌شود که مطالب آموزشی را فرابگیریم تا حس و حال خودمان بهتر شود و باید این وادی‌ها را در زندگی خودمان کاربردی کنیم. تمام وادی‌ها به هم متصل هستند و باید پله‌پله از آن‌ها آموزش گرفت. اگر ما 3 روز در هفته به کنگره بیاییم و چیزی از این جلسات برداشت نکنیم، نمی‌تواند به ما در راه درمان کمک کند. با آموزش‌های کنگره، یک رهجو که باحال خراب به کنگره مراجعت کرده است، تبدیل به یک راهنما و یا مرزبان می‌شود. پس باید در مسیر کنگره باشیم و به صحبت‌های راهنمای خودمان گوش بدهیم و همچنین خدمتگزار باشیم تا به هدف خود برسیم.

مرزبان کشیک: مسافر داود
تایپ: مسافر سعید، مسافر میثم
تنظیم: مسافر محمدرضا
تهیه شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .