English Version
English

دانایان در پی ساختن هستند، نادانان در پی ویرانی

دانایان در پی ساختن هستند، نادانان در پی ویرانی

جسم انسان از میلیاردها سلول ساخته شده است. هر سلول در جسم انسان به منزله یک شهر می‌باشد؛ پس‌ مشاهده می‌کنیم که کل جسم انسان چه هیبت و عظمت و بزرگی دارد ساختار و ساختمانش چگونه است؟
ما چیزی از این موجود نمی‌دانیم به خاطر همین از روی ظلم، ستم و نادانی با آن برخورد بسیار نامناسبی داریم. گمان می‌کنیم همین پوست و استخوان است رفتارها و حرکات ناهنجاری بر روی آن پیاده می‌کنیم. برای لاغر شدن پیکرتراشی می‌کنیم و سال‌ها گرفتار انواع بیماری‌ها و عفونت‌ها می‌شویم.جراحی بینی، گونه و لب انجام می‌دهیم ژل تزریق می‌کنیم و...در آخر این شهر وجودی سالم را ویران می‌کنیم.
درون ما انسان‌ها خبرهایی هست که ما از آن آگاه نیستیم. میلیاردها دستگاه با هماهنگی یکدیگر کار می‌کنند تا ما بتوانیم زندگی سالمی داشته باشیم، به محض گرفتن کوچکترین بیماری خودسرانه آنتی بیوتیک مصرف می‌کنیم و باکتری‌هایی که باعث زنده بودن ما هستند از بین می‌بریم.
در طول سال‌های اخیر دستگاه‌هایی ساخته شدند که همه مشخصات انسان را آشکار می‌کنند، ژن‌ها و حتی قومیت افراد را بیان می‌کنند.
همیشه در روی زمین دانایان درپی ساختن هستند وانسان‌های نادان پی خرابی و ویرانی، در جسم انسان‌ هم به همین ترتیب است؛ بعضی ژن‌ها بدن را می‌سازند و بعضی دیگر خراب می‌کنند این جنگ بین آنها است؛مثل جنگ دزد و پلیس، جنگ دانا و نادان که هر کدام ضعیف‌تر باشد بر دیگری غالب می‌شود.
پس برای ایمنی و سلامتی بدن باید بین ژن‌ها صلح و دوستی برقرار باشد.
با یک آزمایش خون میزان قند، چربی، اوره وتمام مشخصات جسم آشکار می‌شود. بعضی انسان‌ها از حد تنظیم جسم خود خارج می‌شوند و دیگر نمی‌توانند مسیر درست را پیدا کنند. در حالی که با تجربه ما، روش دی‌اس‌تی می‌تواند این کار را انجام دهد. باید تغذیه سالم داشته باشیم و از ورزش‌های سخت جهت لاغری بپرهیزیم.
انسان برای اینکه خود را بشناسد اول باید خدا را بشناسد و این فقط با نماز، روزه، عرفان و یوگا بدست نمی‌آید بلکه باید از فرمان خداوند پیروی نماییم.
به پروردگار، مربی، والدین خود احترام بگذاریم با صداقت و خوش‌قلب باشیم کارهایی که صلح و آرامش و ارزش انسانی در آن هست انجام دهیم حتی یک پزشک باید ارتباطش با مریض صلح‌آمیز باشد.
رفتار ما با انسان‌ها حیوانات، گیاهان و حتی با محیط زیست اطراف خود باید همراه با متانت و ادب باشد.
انسان بزرگترین معجزه خلقت است تا جسم وجود دارد انسان نیز وجود دارد اگرجسم نباشد انسان هم نیست؛ پس برای حفظ و سلامتی و ماندگاری این وجود زیبا بکوشیم به امید صلح، عشق و آرامش برای همه ی عزیزان.

تایپ و نگارش: همسفر زهرا، راهنما همسفر سودابه (لژیون چهارم)
رابط خبری: همسفر سودابه (لژیو چهارم)
عکس: همسفر فاطمه، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .