English Version
English

ظرفیت چه مفهومی دارد ؟

ظرفیت چه مفهومی دارد ؟

جلسه دهم از دور ششم کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران و هم‌سفران نمایندگی معدن فیروزه با استادی راهنمای محترم مسافر عباس و نگهبانی مسافر قاسم و دبیری مسافر رضا و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه ظرفیت، مسئولیت، قبله گم کردن پنج شنبه تاریخ 1403/1/30 ساعت 16 آغاز به کار نمود.

سلام دوستان عباس هستم یک مسافر
از خداوند بزرگ ممنون و سپاسگزارم که بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم امیدوارم بتونم خدمت کنم و آموزش بگیرم ا زای جنت محترم ممنون هستم که این فضارو به‌وجود آوردن تا از روستاهای مختلف بچه‌ها بیان و به درمان برسند دستور جلسه امروز دوبخش دارد یکی ظرفیت، مسئولیت و قبله گم کردن و بخش دوم مربوط می شه به جشن آزادمرد راهنمای تازه واردین آقای حسین، در رابطه با دستور جلسه الان که داشتم می‌آمدم خیلی فکر کردم که ظرفیت چه مفهومی دارد ببینید این لیوان چقدر آب می‌گیرد؟ استخر چطور؟

هر چیزی ظرفیت خاصی دارد مثلاً ظرفیت و گنجایش وانت‌بار با نیسان و کامیون فرق دارد مسئولیت یعنی مورد سؤال واقع‌شدن و قبله گم کردن یعنی از مسیر ارزش‌ها و صراط مستقیم خارج شدن وقتی انسان در مسیر ضد ارزش‌ها قرار می‌گیرد و ناسپاس می‌شود قبله خودش را گم می‌کند وادی اول می‌گوید برای زندگی ات برنامه‌ریزی داشته باش و نقشه‌ای بکش که راه به عقب نداشته باشه انسان باید ظرفیت سلامتی را در خود ایجاد کند تا مریض نشود در عالم هستی هیچ موجودی به جز انسان نمی‌تواند مسئولیت داشته باشد انسان به سبب اختیاری که دارد می‌تواند مسئول باشد تا انسان خودش را نشناسد نمی‌تواند مسئولیت‌پذیر خوبی باشد بهترین مکان برای آموزش گرفتن و شناخت خود همین کنگره است اگر یک سفر اولی قوانین و حرمت‌ها را رعایت کند ظرفیت خودش را بالا می‌برد و قبله‌اش را گم نمی‌کند
از این که به حرف‌های من گوش دادید از همه شما سپاسگزارم

سلام دوستان عباس هستم یک مسافر
من هم به نوبه خودم جشن آزادمردی آقای حسین را به خودش هم‌سفرش و راهنمای هم‌سفرش تبریک عرض می‌کنم.
حسین ۶ سال پیش با یک حال خرابی وارد نمایندگی عطار شد و مصرفش قرص بود و همیشه حسین با آن وضعیتی که داشت مردم از او فراری بودند از ایشان فاصله می‌گرفتند چراکه مصرف قرص تخریب بسیار بالایی دارد، یک روزبه طور اتفاقی ایشان را در روستا دیدم و پرسیدم که چه مصرف می‌کنی؟ در جواب گفتن قرص می‌خورم من به ایشان گفتم اگر نمی‌خواهید درمان بشوی لااقل همان تریاک را مصرف کن ولی بعد از مدتی ایشان به من پیام دادند که قصد درمان دارند این بود که وارد نمایندگی عطار شدند و سفر خود را آغاز کردند و به‌خوبی سفر را به اتمام رساندند و مدتی هم بعد از سفر اول در شعبه عطار خدمتگزار بودند و بعدازآن در شعبه بیهقی سبزوار خدمت کردند اکنون نیز در شعبه معدن فیروزه خدمت می‌کنند امیدوارم که ثابت‌قدم باشند و به‌عنوان یک خدمتگزار واقعی باقی بمانند.

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر
تشکر می‌کنم اول ازایجنت محترم و راهنمای با عشقم و راهنماهای هم‌سفرم که تک‌تک از آنها ممنون و سپاسگزارم. درضمن از تمام دوستان ممنونم که از حال‌های خوب من گفتند ولی خودم از حال های بدم می‌گویم من که در روستا زندگی می‌کردم اوایل تریاک مصرف می‌کردم که در کتاب ۶۰ درجه بهش تأکید شده که آسان‌ترین و ارزان‌ترین مواداپیوم تینکچرمیباشدتریاک که استفاده می‌کردم حال خوبی داشتم بعداز پنج سال روی آوردم به قرص ب ۲ من از تخریب این قرص خبر نداشتم که چه بالایی سرخودم می‌آوردم. نمی‌دانستم که مواد تشکیل دهنده‌اش شیشه وحشیش می باشد از استفاده این مواد بدبینی و اعصاب خراب نصیبم شده بود طوری که اگر کسی سلام می‌کرد من فکر میکردم که به عزیزان من ناسزا می گویند و با او درگیر می‌شدم و دعوا می کردم و خودم ازاین کار اشتباهم خوشحال می‌شدم تااینکه با عباس آقا راهنمای با عشقم آشنا شدم و این آشنایی باعث وارد شدن من به کنگره شد. و اولین کلمه‌ای که یاد گرفتم فرمان‌برداری بود. من مطیع راهنما شدم وبا سختی راه که داشتم باعلاقه این کار را دنبال کردم و نتیجه هم گرفتم و توانستم زحمات این دوستان را باحال خوبم و خدمت در کنگره به عنوان راهنمای تازه واردین به انجام برسانم.
ممنون ازاینکه به صحبت‌هایم گوش کردید

سلام دوستان معصومه هستم همسفر حسین
من هم جشن آزادمردی مسافرم را به راهنمای دلسوزش آقای عباس تبریک عرض می‌کنم و از ایشان به خاطر زحماتی که در طول سفر برای مسافرم کشیدند قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم امیدوارم هرجا که هستند سالم و موفق باشند و جا دارد از راهنمای سفر اولم خانم لیلا تشکر کنم و همچنین از راهنمای سفر دومم خانم نیره قدردانی می‌نمایم اگر خواسته باشم در مورد مسافرم صحبت کنم گفته زیاد دارم لی به همین بسنده می‌کنم که ایشان نیز در طول مصرف موادی که داشت من را و خانواده من را اذیت کرد ولی خدا را شکر راهی برایمان باز شد تا بتوانیم از تاریکی‌ها نجات پیداکنیم امیدوارم که همیشه راه برایمان نمایان باشد و در مسیر کنگره باقی بمانیم.
ممنون از این که سکوت کردید و به حرف‌های من نیز گوش دادید.

سلام دوستان نیره هستم یک همسفر
تولد ۵ سال رهایی حسین آقا را به هم‌سفرش و دو فرزندش تبریک می‌گویم. ازاین حال بد مسافر این نتیجه فرامیگیرم که افسردگی و اعصاب خراب و اعتیاد تنش هست که اعضای خانواده عذاب می کشند و این عذاب را مسافرها لمس نمی‌کنند. وازخداوندواقای مهندس سپاسگزارم که کنگره را جلوی راه ما قرارداد که به حال خوش و خانواده آرام برسیم و هم سفر معصومه اوایل که آمده بودتوی لژیون شرکت می‌کرد ولی حال آشفته‌ای داشت و یواش یواش خودش روچمع و جور کرد و توانست به آرامشی که لایقش بود رسید و توانست در کنگره خدمت بگیرد و خدمت صادقانه داشته باشد. ممنون
رهایی مسافر حسین لژیون سوم


تایپ: راهنمای محترم مسافر حسن
ویراستاری. نگارش متن و ارسال خبر: مسافر حسین لژیون دوم

عکاس: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .