English Version
English

وادی دوم و تاثیر آن روی من

وادی دوم و تاثیر آن روی من

هفتمین جلسه از دوره هشتم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی باغستان کرج با استادی راهنمای محترم مسافر عرفان ، نگهبانی مسافر فرشید و دبیری مسافر نورالدین با دستور جلسه وادی دوم وتاثیر آن روی من روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد . 

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان عرفان هستم یک مسافر ، از خداوند سپاس گزارم و از خدمتگزاران و نگهبان جلسه تشکر می کنم  تا این فرصت را به من دادند تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم . دستور جلسه این هفته وادی دوم و تاثیر آن روی من می باشد ابتدا من تیتر وادی را می خوانم ، هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی نهد هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر به هیچ فکر کنیم .
این دستور جلسات سبب این می شود که ما به دنبال مطالعه ،گوش دادن و نوشتن این مطالب برویم و تجربه ای که بنده از این دستور جلسه دارم را در خدمتتان ارائه می کنم
در ابتدا مهندس داژاکام انسان را به سه بخش تقسیم کردند و آن جسم ، روان و جهان بینی می باشد و نام  مثلث درمان را برای این اضلاع انتخاب نموداند و که بایستی این سه مورد به درمان برسد .
اگر به فلسفه وجودی و حیات انسان که جناب مهندس و استاد امین  در این وادی و تمامی سی دی ها در این باره به خوبی و روان برای مان شرح می دهند فکر کنیم  متوجه می شویم تا بیشتر خودمان را بشناسیم و بتوانیم با ساده ترین روش از تنش ها و مشکلات به وجود آمده آنان را حل کنیم و این جا میخوام توجه شما را به این مورد جلب کنم و آن حسادت است .
اگر ما انسان ها بتوانیم گزینه حسادت را در خودمان حل کنیم خیلی از مشکلاتمان حل می شود ، در این وادی از کلمات دروغ گویی ، حسادت ، نفرت ، کینه و حقارت اشاره شده است من بیشتر نظرم در حسادت است که حالمان را خراب می کند رفتارمان را با دیگران تغییر می دهد با دیگران می تواند برادر ، خواهر ، همکار و هر شخصی باشد
و می بینیم که جناب مهندس و استاد امین در این آموزش ها این گونه موارد را به ما آموزش می دهند و کمک می کنند تا جهان بینی خودمان را درمان کنیم .
ما انسان ها  لازم داریم به معلم که از آن تاثیر بگیریم و  حرف شنوی داشته باشیم به آموزش های آن با جان و دل عمل کنیم و در پی کلنجار رفتن با آن موضوعات که بیان می کنند نباشیم و از یاد گرفته هایمان به دیگران آموزش بدهیم و اینگونه است که جهان بینی خودمان را درمان می کنیم و لازم است پارامتر زمان را لحاظ کنیم
در پایان ممنونم که به صحبت های من گوش کردید

تایپ : همسفر علی لژیون یکم 

تنظیم وارائه : مرزبان خبری مسافر رضا 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .