English Version
English

نعمت‌های خداوند بسیار فراوان است

نعمت‌های خداوند بسیار فراوان است

چهاردهمین جلسه از دور نهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی پهلوان محترم مسافر احمد و نگهبانی مسافر جبرئیل و دبیری مسافر رضا با دستورجلسه "وادی دوم و تأثیر آن روی من" در روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و از نگهبان جلسه که این اجازه را به بنده دادند تا امروز در این جا قرار بگیرم کمال تشکر را دارم دستور جلسه درباره وادی دوم و تأثیر آن روی من می‌باشد، هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌دهد هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم، در وادی چهاردهم آقای مهندس اشاره می‌کند کسانی که به وادی چهاردهم می‌رسند تمام مخلوقات و هستی را دوست می‌دارند درختان، گیاهان، حیوانات و همه مخلوقات خداوند را دوست می‌دارند. چند روز پیش روبروی درخت توتی در حیات منزلمان ایستاده بودم و به آن نگاه می‌کردم و از او می‌پرسیدم تو با این همه شیرینی بنده خداوند هستی یا من، تویی که با کمترین امکانات بیشترین بازپرداخت را داری، بنده چیزهایی که می‌گویم همیشه یا تجربه کرده‌ام یا سندی موثق است، و به این نتیجه رسیده‌ام که بنده واقعی آن درخت توت است که شیرینی می‌دهد و فواید خود را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد.

می‌خواهم کمی در مورد دستور جلسه صحبت کنم و سپس به مسئله وفای به عهد در لژیون سردار بپردازم، اگر کمی به پیرامون خود نگاه کنیم می‌بینیم که نعمات خداوند در کنار ما بسیار فراوان وجود دارد، همچنین دردها و بیماری‌های زیادی نیز وجود دارد ولی در کنار آن راه درمان را نیز خداوند برای ما قرار داده است. به خورشید نگاه کنیم اگر به ما نتابد چه اتفاقی می‌افتد، همه چیز در هستی در حال انجام وظایف خود و خدمت به ما می‌باشند، حال که تمام هستی در حال خدمت به من می‌باشند اگر کمی با خودمان صادق باشیم باید ببینم که در قبال این همه خدمت چه کرده‌ام آیا به غیر از اینکه آسیب رسانده باشم کار دیگری انجام داده‌ام،! در قبال خانواده چطور؟ آیا توانسته‌ام زحماتی که برای من کشیده‌اند را جبران نمایم و آن را به خوبی درک کنم. 

 آقای مهندس در سی‌دی صلح می‌فرمایند: که از بین ۱۰ مقاله برتر دنیا که انتخاب شده است یکی از آن مقاله‌ها مربوط به ایشان می‌باشد باید در این مورد تفکر نماییم که در چه جایی قدم گذاشته‌ایم و چه معلم بزرگی داریم و باید به این موضوع افتخار کنیم. اگر کمی هم بخواهم در مورد لژیون سردار و وفای به عهد هم صحبت کنم باید بگویم که خداوند می‌فرماید: شیطان شما را از تهی دستی و فقر می‌ترساند، ولی من به تو چیز گرانبهایی می‌دهم به نام حکمت، و ما مشاهده می‌کنیم تمام حکمتی که می‌تواند به درد انسان بخورد در فیزیک، در دستان آقای مهندس می‌باشد کافیست کمی من وارد آن حیطه نیستی که آقای مهندس می‌گویند بشوم تنها ۵ درصد کافیست، آن وقت متوجه خیلی چیزها خواهم شد، آقای مهندس می‌فرمایند: یک راهنما باید رهجو را جوری تربیت کند که بخشش را یاد بگیرد و قطع کننده مسیر و راه درست نباشد! چطور؟ تنها با حس می‌توان به این درجه رسید که خیلی از چیزها را فهمید و درک نمود، اتفاقی که در لژیون سردار هم می‌افتد شبیه به همین است که اگر تفکر کنیم و از گذرگاه سخت عبور کنیم آن وقت خیلی چیزها را مشاهده خواهیم نمود و آن وقت متوجه خواهیم شد که رهایی تنها از اعتیاد نیست، بلکه چیزهای بسیار دیگری هم می‌باشد که در کنگره۶۰ شاهد آن هستیم، و کسانی از تاریکی خارج می‌شوند که به این موضوع و رحمت خداوند ایمان آورده‌اند و می‌دانند که سرانجام کار چه خواهد شد. از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما دوستان سپاسگزارم.

تنظیم، ویرایش و ارسال: مسافر میثم

عکس: مسافر رضا لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .