English Version
English

هدف از خلقت

هدف از خلقت

سلام دوستان الناز هستم یک همسفر
گاهی انسان در زندگی گرفتار مسائلی می‌شود که خود را در حل آن ناتوان می‌بیند و حتی تصور راهی که برای رسیدن به آن هدف و حل مشکل بایستی طی کند؛ وجودش را سرشار از ضعف و ناامیدی می‌کند. او در این مرحله همچون نابینایی می‌شود که هیچ نوری را نمی‌تواند ببینید و بی‌اعتنا به زیبایی‌های زندگی خود را محکوم به شکست و باخت می‌کند؛ اما وادی دوم می‌خواهد من را از این احساس پوچی نجات دهد و هدف از خلقت انسان را عنوان می‌کند که بایستی برای خودش، ارزش قائل شود و فراموش نکند که انسان برای آموزش و سپس خدمت پا به این جهان می‌گذارد.

بنابراین حس ناامیدی را از خود دور کنم و با روحیه‌ای بالا در لحظه زندگی کنم. این وادی بشارت می‌دهد که اگر من بخواهم، می‌توانم از گذرگاه‌های سخت زندگی، عبور کنم. مرحله‌ای که باید بدانم؛ آنجا است که بیشترین درد را احساس می‌کنم و بزرگ‌ترین فرصت برای رشد من در همان نقطه پنهان است؛ بنابراین با تصویری مثبت و با توکل به قدرت مطلق، به راه خود ادامه بدهم و همچون درختی باشم که با هر بادی نلرزم.

سلام دوستان محدثه هستم یک همسفر
دررابطه‌با وادی دوم همیشه این سوال برای من مطرح بوده که هدف من در این زندگی چیست؟ گاهي به جوابي می‌رسیدم و امیدوار می‌شدم به زندگی گاهی هم بالعکس؛ ولی با آموزش‌های کنگره‌ به این نتیجه رسیدم دو هدف برای هر انسانی وجود دارد: یکی هدف شخصی، برای مثال حل‌کردن حسادت به دیگران و دیگری هدف عمومي که به‌منظور آموزش و ارتقای آگاهی و دانش فرد از زندگی است. به‌صورت کلی هیچ انسانی بيهوده پا به این جهان نگذاشته است.

سلام دوستان ملیکا هستم یک همسفر
وادی دوم از ناامیدی و احساس بیهودگی می‌گوید که با جملهٔ، هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد؛ هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم؛ حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم شروع می‌شود. هر انسانی دارای توانایی‌ها و استعدادهایی است که با وجود یک‌سری از ضدارزش‌ها و خارج‌شدن از صراط مستقیم توانایی‌ها و استعداد‌های فردی‌اش، پشت ضدارزش‌ها پنهان می‌شود. به‌همین دلیل شخص دچار حس پوچی و ناامیدی می‌شود و باید بعد از گذراندن وادی یکم و عملی‌کردن آن به وادی دوم برسیم که بعد از تفکر از آموزش گرفتن، می‌توانیم مسیر را، درست و هموار برای خود بسازیم و این به ما کمک می‌کند توانایی و استعدادهای خودمان را شکل دهیم و ساختار و نوع تفکر و بینش خود را به زندگی تغییر دهیم و رشد کنیم.

تایپ: همسفران لژیون دهم
ویراستاری و ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون ششم)
نمایندگی همسفران شمس

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .