English Version
English

هیچ مخلوقی جهت بیهودگی خلق نشده است

هیچ مخلوقی جهت بیهودگی خلق نشده است

در راستای دستور جلسه وادی دوم و تاثیر آن بر روی من با مرزبان محترم مسافر آیت مصاحبه‌ای داشتیم که توجه شما را به آن جلب می‌نمایم.

لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی بفرمایید؟
سلام دوستان آیت هستم یک مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره و تریاک روش درمان DST داروی درمانOT مدت   ۱۱ ماه و ۱۰ روز سفر کردم الان هم در لژیون مرزبانی به راهنمایی ایجنت محترم حسین آقا خدمت می‌کنم رهایی ۱۸ ماه در ادامه سفر سیگار داشتم، رهایی‌ سیگار ۱۶ ماه، ورزش در کنگره باستانی.

وادی دوم چه عنوان و مطلبی را برای ما بیان می‌نماید لطفاً برداشت خود را بفرمایید؟
وادی دوم به ما می‌گوید هیچ مخلوقی جهت بیهودگی خلق نشده است و این وادی به ما امید می‌دهد در سفر اول ابتدا وادی اول به ما می‌گوید با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد و بدون تفکر هرچه هست رو به زوال و نابودی می‌رود، پس از تفکر، وادی دوم به ما می‌گوید که باید در همه حال امید داشته باشیم که هیچ انسان یا هیچ مخلوقی بیهوده نیست و شاید داستان حضرت موسی را شنیده باشید که برای عبادت به کوه تور می‌رفت، در بین راه گندابی می‌بیند که یک کرم در آن بوده و با خود می‌گوید که وقتی به کوه تور رسیدم، از خداوند دلیل خلق این کرم را می‌پرسم، پس از این پرسش، خداوند به او می‌گوید قبل از اینکه این سوال را بپرسی، کرم از من  ذسژپرسید که چرا موسی را خلق کرده‌ای. ما در زمان مصرف همیشه می‌گفتیم که به هیچ دردی نمی‌خوریم فایده‌ای نداریم وقتی به کنگره آمدیم و با وادی دوم آشنا شدیم امید دوباره در ما زنده شد و با امیدواری توانستیم سفر خود را به خوبی به پایان برسانیم.

با توجه به آموزش‌های کنگره چه چیزی باعث می‌شود که انسان احساس بیهودگی کند؟
اگر انسان کارهای ضد ارزشی انجام دهد احساس بیهودگی می‌کند و با تغییر مسیر از سمت ضد ارزش‌ها و بدی‌ها به سمت ارزش‌ها و خوبی‌ها باید خود را به مرحله تزکیه و پالایش نزدیک کنیم و از فرامین راهنمای خود اطاعت کرده، به قوانین و حرمت‌های کنگره احترام بگذارد، با این رویه از ضد ارزش‌ها دوری می‌کنیم و به سمت ارزش‌ها می‌رویم و نتیجه آن این می‌شود که هیچ موقع احساس بیهودگی نکنیم.

وادی دوم چه تاثیری در درمان اعتیاد یک مصرف کننده دارد لطفاً توضیح بفرمایید؟
وادی دوم به من امید را می‌دهد چون من در زمان مصرف هیچ امیدی به درمان اعتیاد نداشتم، طوری که آن را انکار می‌کردم و می‌گفتم اصلاً چنین چیزی وجود ندارد و با ورود به کنگره و آموزش گرفتن وادی دوم متوجه این مسئله شدم به طوری که این شعر معروف پایان شب سیه‌ سپیده است را به چشم خود دیدم، چیزی که برای من غیر قابل تصور بود به عمل تبدیل شد‌.

کلام آخر:
از آقای مهندس تشکر می‌کنم که این بستر را برای ما فراهم نمودند از ایجنت محترم و کلیه خدمتگزاران کنگره ۶۰ و همچنین گروه سایت تشکر و قدردانی می‌کنم از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما متشکرم. 
تهیه و تنظیم: گروه مصاحبه سایت شعبه دنا شهرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .